Jan

Alleen on-line contact

Bob

Problemen met de betaling. Via chat en aanvullende mail later alsnog en naar wens de order tot stand gekomen.

Hanneke

Direct na bestelling een bevestigingsmail. Ook een mailtje dat het product verzonden was. Snelle levering en netjes verpakt.

ploeg

Was makkelijk bestellen, levering was vlug en door de live chat op de site meteen antwoord op je vragen.

Jan

Prijs en product reeel.

Petra

Mooie kraan en goede voorlichting tijdens de verkoop.

apparaat + kraan bij de monteur afgeleverd en die heeft hem keurig geïnstalleerd. Ook goede voorlichting gegeven.
Mooie kraan en goede voorlichting tijdens de verkoop.

Kortom en prima bedrijf.

Martin

Vakkundige hulp bij vragen en goede service

Reactie kokendwaterkranen.com:

Beste Martin,
Hartelijk dank voor je positieve review en we zien je graag een keer terug bij teq.nl!
Team teq.nl

Nathalie

Een dikke week moeten wachten op onze kraan. Niet op de hoogte worden gehouden waar de bestelling is of wanneer dat de kraan zal komen. Terwijl op de site stond aangegeven voor 22:00 besteld morgen... Een dikke week moeten wachten op onze kraan. Niet op de hoogte worden gehouden waar de bestelling is of wanneer dat de kraan zal komen. Terwijl op de site stond aangegeven voor 22:00 besteld morgen in huis. Jammer dat dit niet word na geleefd?. Ik begrijp dat er iets mis kan gaan of iets besteld moet worden, wanneer dit gecommuniceerd zou worden was er niks aan de hand geweest!

Bert

Correcte levering van de boiler en dat tegen een scherpe prijs.