D.a.p

Pluspunten: Dit bedrijf verzend het snel naar dpd bezorgservice,alleen jammer dat dpd later bezorgd. Verbeterpunten: Overstappen naar een ander vervoersbedrijf

Loek

Pluspunten: goede duidelijke site en snelle levering Verbeterpunten: was even niet duidelijk of twee bestelde artikelen samen verzonden waren, bleek wel zo te zijn ondanks dat deze dag later besteld... Pluspunten: goede duidelijke site en snelle levering Verbeterpunten: was even niet duidelijk of twee bestelde artikelen samen verzonden waren, bleek wel zo te zijn ondanks dat deze dag later besteld was.

Petro

Het bedrijf stond me direct al aan om een Quooker bij te kopen. Ze waren niet de goedkoopste maar boden laagste prijsgarantie en kwamen dat ook na. Contacten waren vriendelijk hoewel de vragen... Het bedrijf stond me direct al aan om een Quooker bij te kopen. Ze waren niet de goedkoopste maar boden laagste prijsgarantie en kwamen dat ook na. Contacten waren vriendelijk hoewel de vragen meestal niet direct beantwoord konden worden maar pas in tweede instantie. Levering verliep prima. Positieve ervaring kortom.

Reactie kokendwaterkranen.com:

Beste Petro,
Hartelijk dank voor je review en het vertrouwen in onze dienstverlening.
Je feedback t.a.v. onze eerstelijns support nemen we mee in onze actiepunten!
We zien je graag een...
Beste Petro,
Hartelijk dank voor je review en het vertrouwen in onze dienstverlening.
Je feedback t.a.v. onze eerstelijns support nemen we mee in onze actiepunten!
We zien je graag een volgende keer terug bij kokendwaterkranen.com
Team Kokendwaterkranen.com

Goede snelle levering, volgens afspraak. Product voldoet aan de verwachting

Sjaak

Prima bedrijf, doen wat ze beloven.

k j Boomsma

Goed geregeld. Op de website duidelijk beschreven welke kraan het beste bij ons past (kleine boiler grote boiler, warm water aanvoer komt van ver of dichtbij, alleen kokend of ook al oud en... Goed geregeld. Op de website duidelijk beschreven welke kraan het beste bij ons past (kleine boiler grote boiler, warm water aanvoer komt van ver of dichtbij, alleen kokend of ook al oud en bruisend). Na bestellen in 2 dagen thuis geleverd inclusief duidelijke installatie gids.
Zelfs boortje zat er bij om de afvoer te kunnen aansluiten in de pvc afvoer.

Bert

Pluspunten: Snelle levering

Hermen

Eerste keer wat gekocht hier, snelle levering en adequate service afdeling.

Maarten

Pluspunten: Goede website, makkelijke keuze

Dirk

Pluspunten: Snelle levering, Mooie Zwarte Quooker kraan