Henny

Pluspunten: Marcel is erg vriendelijk aan de telefoon. Omdat Marcel zijn best doet zou ik dit bedrijf aanbevelen. Verbeterpunten: Meer de klant informeren als iets niet goed gaat! Na het plaatsen... Pluspunten: Marcel is erg vriendelijk aan de telefoon. Omdat Marcel zijn best doet zou ik dit bedrijf aanbevelen. Verbeterpunten: Meer de klant informeren als iets niet goed gaat! Na het plaatsen van de bestelling zou dit de volgende geleverd worden. Nou dat ging mis. Dit duurde 1 1/2 week. Toen bleek de bestelling niet compleet. Ook hier weer 1 1/2 week op gewacht. Al met al 10-12-2018 bestelling geplaats, 17-01-2019 is de bestelling compleet. En alleen maar sorry ivm met overname Floww naar Franke.... Marcel heeft het vriendelijk opgelost nadat wij hem diverse malen gebeld hebben. Conclusie : de bestelling is compleet, de Floww werkt naar behoren.

Ivar

Door verhuizing twee keer in een paar jaar tijd een Quooker gekocht. Prima product met uitstekende service!

anoniem

Pluspunten: snel, mooi product Verbeterpunten: een waarschuwing voor oude installatie -vastzittende kraan, in de weg zittende leidingen - kan in geval van oudere panden op zijn plaats zijn.

Goed! Duidelijk en ze komen de afspraken na.

Na op intrernet op zoek te zijn geweest naar een vervanging voor onze defecte kokend waterkraan een kraan bij kokendwaterkranen.com besteld. Goedkoopste in de markt en zeer vlotte complete levering

Gert

Pluspunten: snelle en correcte levering

Goeie, snelle afwikkeling

Marieke

Goede prijzen, duidelijke website en snelle levering

Bart

Pluspunten: Snelle actie van eigenaar Marcel. Ook op zondag bereikbaar voor vragen en adviezen. Helemaal top!

Goed geprijsd en zorgen ook voor installatie door prima installatiebedrijf.

Suzanna

Pluspunten: Snelle levering Verbeterpunten: Het is handig dat er een NL stekker aan een aparaat zot ipv een engelse dus hier zou ik voortaan wel opletten