Mechteld

Pluspunten: Vriendelijk en komt afspraken na. Verbeterpunten: Was even niet te bereiken ruim een week ofzo. Dat stond nergens aangegeven. Dus chatte zonder reactie en ook op mail en voicemail geen... Pluspunten: Vriendelijk en komt afspraken na. Verbeterpunten: Was even niet te bereiken ruim een week ofzo. Dat stond nergens aangegeven. Dus chatte zonder reactie en ook op mail en voicemail geen reactie of tekst dat bv op vakantie ofzo.

Titia

Pluspunten: Prima service, vanwege de feestdagen duurde de levering langer dan normaal, toen ik er over belde omdat het wel veel langer duurde werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en was het... Pluspunten: Prima service, vanwege de feestdagen duurde de levering langer dan normaal, toen ik er over belde omdat het wel veel langer duurde werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan en was het zeer snel geregeld

Lucia

Pluspunten: Uitstekend!

Jeroen

Pluspunten: Snel geleverd en goede prijs

Marco

Pluspunten: goed bereikbaar, snel , simpel, duidelijk, professioneel. binnen 5 dagen na mijn bestelling professioneel geplaatst.

Dennis

Pluspunten: Duidelijke site en snel antwoord op mijn vragen.
Alles volgens afspraak keurig verpakt geleverd.
Heel erg tevreden over alles.

OK

Pluspunten: Snelle levering, prijstechnisch gezien interessant Verbeterpunten: Ander installatiebedrijf inschakelen, de huidige heeft betreffende de Quooker installatie onvoldoende kennis, sluit... Pluspunten: Snelle levering, prijstechnisch gezien interessant Verbeterpunten: Ander installatiebedrijf inschakelen, de huidige heeft betreffende de Quooker installatie onvoldoende kennis, sluit verkeerd aan waardoor onderdelen defect raken. Aanvullend, nemen geen verantwoordelijkheid en lossen niet op. Ook de Kokenwatersite volgt in deze totaal niet op.

Leiderdorp_koper

De quooker werd snel en netjes bezorgd. Heb hem onlangs in gebruik genomen bij installatie van de keuken en ben heel erg blij ermee. De vormgeving van de kraan is mooi, het gebruikersgemak prima en... De quooker werd snel en netjes bezorgd. Heb hem onlangs in gebruik genomen bij installatie van de keuken en ben heel erg blij ermee. De vormgeving van de kraan is mooi, het gebruikersgemak prima en de uittrekbare flexslang is niet zichtbaar maar heel handig weggewerkt aan de achterzijde van de kraan.

Herman

Pluspunten: Goed advies en snelle levering

b

Pluspunten: Fijn om even snel over een vraag te kunnen chatten. Scherpe aanbieding en snelle levering, ondanks black friday en feestdagen Verbeterpunten: Geen