Peter

Pluspunten: Midden in de verbouwing en dan wil je toch graag last minute zo'n hele gave Quooker Cube Combi inbouwen maar dan heb je hem wel gisteren nodig. Daar draait Dekokendwatersite zijn hand... Pluspunten: Midden in de verbouwing en dan wil je toch graag last minute zo'n hele gave Quooker Cube Combi inbouwen maar dan heb je hem wel gisteren nodig. Daar draait Dekokendwatersite zijn hand niet voor om. Van bestelling tot levering in minder dan 24 uur geregeld en wij zijn continue op de hoogte gehouden over de status van onze bestelling. Dikke pluim en een warme douche ...ehhh kraan voor Marcel. Top leverancier!

Prima. Snelle levering.

Eerste ervaring met dit bedrijf werd als bijzonder positief ervaren. Accurate afhandeling.

Gea van den Heuvel

Prettig

Nick

Pluspunten: Snelle service, montage door bedrijf laten doen, apparaat werkt perfect Verbeterpunten: Eerder laten weten dat de monteur contact opneemt met klant.

Dirk

Pluspunten: Uitgebreide uitleg over de verschillende producten. Veel kennis over de aangeboden producten. Uiterst vriendelijk contact! Verbeterpunten: Mogelijk nog meer werkende opstellingen van de... Pluspunten: Uitgebreide uitleg over de verschillende producten. Veel kennis over de aangeboden producten. Uiterst vriendelijk contact! Verbeterpunten: Mogelijk nog meer werkende opstellingen van de diverse soorten?

Annet

Pluspunten: snelle en gedegen service. Bij het eerste contact vertelde ik dat ik alleen 's morgens een pot thee wilde zetten. Marcel zei: let maar op, je gaat hem veel vaker gebruiken en dit is... Pluspunten: snelle en gedegen service. Bij het eerste contact vertelde ik dat ik alleen 's morgens een pot thee wilde zetten. Marcel zei: let maar op, je gaat hem veel vaker gebruiken en dit is inderdaad waar. Kopje omspoelen, eieren koken (met kokend water opzetten en het kookt binnen no time), kortom, alles wat ik kook zet ik met kokend water op, super handig! Verbeterpunten: Er was wat verwarring over welke type ik nou zocht, maar dat zou ook aan mij hebben kunnen liggen.

J.H.

Pluspunten: duidelijke site, snelle levering

Menno

Pluspunten: Zelfs op zondagmorgen direct reactie via de chat van de website..! Ik was zeer verbaasd en aangenaam verrast, Afhalen in plaats van opsturen geen enkel probleem.

anoniem

Pluspunten: Snelle reactive via de chat, met nog snellere verzending. Helemaal top!