Leendert

Pluspunten: Zeer positief en kundig geholpen Verbeterpunten: Nvt

Dennis

Pluspunten: Gewoon goed! Duidelijke website. Duidelijke en snelle communicatie. Snelle levering Verbeterpunten: Ga zo door!

Snelle bezorging van quooker

W.Derking

Prima voorlichting en service

Geachte heer Derking,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en we zijn blij dat we u extra van dienst hebben kunnen zijn. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Geachte heer Derking,

Jeroen

Pluspunten: Dinsdagochtend rond 12u met Marcel gesproken omtrent het bestellen van een losse Quooker Cube. Woensdagochtend om 11u had ik de Cube in huis, en dezelfde avond nog lekker koud bruisend... Pluspunten: Dinsdagochtend rond 12u met Marcel gesproken omtrent het bestellen van een losse Quooker Cube. Woensdagochtend om 11u had ik de Cube in huis, en dezelfde avond nog lekker koud bruisend water! Vriendelijke en supersnelle service, en dat voor een bijzonder scherpe prijs. Ook support achteraf goed en accuraat geregeld. Kortom: top! Verbeterpunten: Geen!

Karel

Het bestellen ging prima. De kraan was niet op voorraad en is na vier dagen gearriveerd. Dit bedrijf had wel de beste prijs.

Beste Karel,
Hartelijk dank voor uw review en we zijn blij dat we u hebben kunnen voorzien van een goede aanbieding.
Quooker heeft geen EAN codes wat het zoeken op EAN inderdaad complex...
Beste Karel,
Quooker heeft geen EAN codes wat het zoeken op EAN inderdaad complex maakt. De codes die verschillende shops laten zien zijn namelijk zelf gegenereerd.
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling en uw feedback t.a.v. de e-mail bevestiging gaan we nader onderzoeken.
Tevens willen we graag even vermelden dat we geen dropshipper zijn, onze distributie zit in Arnhem. Dit houdt in dat we de direct invloed hebben op onze voorraad en vrijwel alle populaire modellen worden dan ook uit voorraad bij ons geleverd bij de klanten.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.

marian

Pluspunten: duidelijk site prima verzending

Johan

Kraan netjes geleverd, wel duurt het langer als verwacht

Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Uw feedback over de communicatie zullen wij meenemen ter verbetering van onze service.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kraan....
Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe kraan.

Tom

Pluspunten: Op de hoogte gehouden van status bestelling Verbeterpunten: Snelheid van levering klopt niet met vooropgestelde snelheid op de website.

N. Van Woerden

Snelle levering goed product

Reactie kokendwaterkranen.com:

Hartelijk dank voor u zeer positieve review! We zijn blij u snel en tevreden van dienst geweest te kunnen zijn.
We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Team...
We wensen u veel plezier met uw aankoop!