Jelle

Pluspunten: snelle levering tegen goede prijs

anoniem

Pluspunten: Zeer attent

robert

Pluspunten: nette afwikkeling, goede verzending en fijne verpakking, top produkt Verbeterpunten: Prijstechnisch kan altijd beter

Baas

Pluspunten: Flexibel, snelle respons, goede service, adequaat advies, meedenken in oplossingen kortom alles wat je van service bij een kwaliteitsartikel verwacht.

anoniem

Pluspunten: Via een live chat goed geadviseerd en wist meteen dat het product wat ik moest hebben op voorraad was. 1 dag later had ik het ook netjes in huis. Verbeterpunten: Het ging om een... Pluspunten: Via een live chat goed geadviseerd en wist meteen dat het product wat ik moest hebben op voorraad was. 1 dag later had ik het ook netjes in huis. Verbeterpunten: Het ging om een verlengset voor de Quooker. Dit zat in een kleine envelop, en deze zat weer in een doos ter grote van een schoenendoos. Hierdoor werd het pakket post, terwijl het ook gewoon door de brievenbus had gekund. Gelukkig waren wij thuis.

Janice

Pluspunten: Handige volledige site. Snelle bezorging Verbeterpunten: Voor mij niets wat ik kan bedenken

Arie P

Bestelling geplaatst, snel geleverd. Gewoon goed!

Kindercentrum

Pluspunten: Goede bereikbaarheid. Goede service

Joos Britsemmer

Attente service, had iets vertraging met PostNL en kreeg ter compensatie een bol.com bon.

anoniem

Pluspunten: vlotte levering,
correcte service na verkeerde levering.
zeer tevreden Verbeterpunten: geen