Okke van Ommen

Ik bestel normaal eigenlijk altijd via bol.com, maar voor de kraan toch naar een specialist gegaan. Snel in huis.

Jaap-Jan

Pluspunten: Goede nette snelle levering van de Quooker kraan. Erg blij met het product. Verbeterpunten: Bij een dure kraan/product verwachten klanten wel graag een Track&Tracé nummer. Ik kreeg nu... Pluspunten: Goede nette snelle levering van de Quooker kraan. Erg blij met het product. Verbeterpunten: Bij een dure kraan/product verwachten klanten wel graag een Track&Tracé nummer. Ik kreeg nu een mail dat het pakket werd verwerkt als partijenpost en dan geen T&T gegeven word.
Daarnaast is de naam/omschrijving tussen de Quooker flex rvs combi & combi+ niet even duidelijk (naam is combi in omschrijving staat dan weer combi+)

Marieke Schild

100% correcte afhandeling van mijn bestelling

Matthijs

Top service!!

anoniem

Pluspunten: Makkelijk te bestellen en snelle levering. En de prijs!

Rosemareine

Pluspunten: Goed advies en super snelle levering!

A Terbeke

De informatie op de website is helder en up to date, de afspraken worden nagekomen, kortom helemaal top.

Suzan

Bij het bestellen van de kraan had ik nog wat vragen en ben daarbij heel goed geholpen door Tobias van Kokendwaterkranen.com. Goede service en een mooie kraan.

Okke van Ommen

anoniem

Pluspunten: Zéér snelle levering. Goed product. Correcte prijszetting!