Yolanda K

Bedankt voor het advies in mijn keuken, de juiste kraan besteld en ontvangen.

Peter

Pluspunten: Fantastisch geholpen bij het maken van mijn keuze tijdens ons bezoek aan de showroom in Dordrecht. Met recht een expert op het gebied van kokend water kranen. Hadden alle webshops maar... Pluspunten: Fantastisch geholpen bij het maken van mijn keuze tijdens ons bezoek aan de showroom in Dordrecht. Met recht een expert op het gebied van kokend water kranen. Hadden alle webshops maar zulke expertise in huis Verbeterpunten: Ga zo door!

Otto

Pluspunten: Correcte service en heldere informatie over het gekochte product

Luc

Pluspunten: zeer service gezind, steeds bereid tot het zoeken van een oplossing Verbeterpunten: wat mij betreft niet echt, doe zo verder

Wout

Mijn Quooker al jaren lang met plezier gebruikt. Nu eindelijk een upgrade gedaan en hopelijk weer net zo lang plezier van.

Hans

Pluspunten: Snelle levering. Een vraag aan de serviceafdeling werd snel en effectief beantwoord. Verbeterpunten: Handleiding meesturen bij het bestelde product.

Dennis

Pluspunten: - Snelle levering
- Goed verpakt
- Goede communicatie mbt status levering Verbeterpunten: Blijf op de manier je producten leveren!

Andre

Ik had de verkeerde kraan besteld, ruilen bleek geen probleem en kosteloos!

Rob

Pluspunten: bij het opstarten van uw site direct chat functie beschikbaar en adequate en service-gerichte hulp

Esther

Pluspunten: Excellente service. Supersnelle reactie (ook in het weekend) en alles snel en naar afspraak geleverd en geinstalleerd. Perfect! Een aanrader,