Michel

Pluspunten: Goede prijs, goede presales en perfecte after sales! Verbeterpunten: Geen

Jan

Pluspunten: Snelle en correcte aflevering van de boiler.
De installatie is snel en goed verlopen.
Pluspunten: Snelle en correcte aflevering van de boiler.
De installatie is snel en goed verlopen.
De prijs van dit alles is zeer concurrerend. Verbeterpunten: Ik ben zeer tevreden en kan derhalve geen verbeterpunten aangeven

Bas Reintjes

Op 17 januari een Quooker besteld, deze is uiteindelijk op 30/1 geleverd. In eerste instantie geen duidelijke informatie van de klantenservice, na herhaaldelijk aandringen is er uiteindelijk contact... Op 17 januari een Quooker besteld, deze is uiteindelijk op 30/1 geleverd. In eerste instantie geen duidelijke informatie van de klantenservice, na herhaaldelijk aandringen is er uiteindelijk contact opgenomen door de eigenaar. Hij gaf aan dat er problemen waren met de logistiek, maar dat hij er alles aan zou doen om het op te lossen en binnen een dag te leveren. Is uiteindelijk met een koerier gebracht, heel fijn dat het zo is opgelost, maar was onnodig als er meer proactiviteit was geweest.

Reactie kokendwaterkranen.com:

Beste Bas,
Beste Bas,
Hartelijk dank voor je review. We kunnen wel stellen dat dit een zending met veel pech is geweest waarbij het in ons distributiecentrum en bij onze vervoerder niet liep zoals we willen met onze zendingen.
Goed om te horen dat we alles uiteindelijk naar wens hebben opgelost en met een score van 6/10 zijn we in dit specifieke geval dan ook tevreden.
Je feedback ten aanzien van ons klantencontactcentrum nemen we zeker mee. De bedoeling van dit centrum is juist om klanten in eerste instantie direct te kunnen voorzien van persoonlijk advies en om hulpvragen te identificeren.
Nogmaals onze excuses voor het ondervonden ongemak.
Team Kokendwaterkranen.com

Cor

Pluspunten: zorgvuldig Verbeterpunten: site nog meer info

Wim

Pluspunten: Duidelijke webshop en géén bezorgkosten. Erg fijn!

Martin

Kraan besteld en netjes 2 dagen later in huis. Nog even contact gehad met Tobias over de montage en dat verliep soepel. Bedankt voor de service.

Victor

Pluspunten: Via de chat direct en uitstekend geholpen. Afspraak maken installatie ging ook vlot. Levering als beloofd. Verbeterpunten: Zou er geen weten.

Christophe

Pluspunten: Vlotte levering, goede prijs. Verbeterpunten: Keuze om t niet de eerste keer thuis af proberen te leveren, ik weet van te voren dat er op dat moment niemand thuis is.

peter

Pluspunten: Snelle en correcte service. Duidelijke info op de website. Verbeterpunten: Misschien is het handig om filmpjes te maken of op jullie site te zetten hoe je bepaalde zaken moet gebruiken... Pluspunten: Snelle en correcte service. Duidelijke info op de website. Verbeterpunten: Misschien is het handig om filmpjes te maken of op jullie site te zetten hoe je bepaalde zaken moet gebruiken of aansluiten. Is altijd handig voor de doe het zelvers onder ons

Cor

Pluspunten: Snelle levering.
Passend product.