Paul

Pluspunten: Quooker gekocht. Zeer tevreden. Goede informatie via chatbox en snelle levering volgens afspraak. Netjes verpakt; perfect.

Pieter

Pluspunten: Goed en Prettige geholpen. Alles is netjes en volgens afspraak gegaan. Verbeterpunten: Geen.

Geert

Pluspunten: makkelijke site om keuze te maken.
vandaag besteld de volgende dag in huis.
veilige betaling met Ideal. Verbeterpunten: ga zo door

Raymond

Pluspunten: Overzichtelijke site, mogelijkheid tot online chat om de keuze makkelijker te maken. Na bestelling werd nog even telefonisch contact opgenomen om de juiste onderdelen te bevestigen.... Pluspunten: Overzichtelijke site, mogelijkheid tot online chat om de keuze makkelijker te maken. Na bestelling werd nog even telefonisch contact opgenomen om de juiste onderdelen te bevestigen. Volgende dag in huis.

Klant

Pluspunten: Wij hadden een Quooker Flex met Combi+ reservoir besteld. Bij komst van de monteur bleek dat de kraan niet goed in het keukenkastje paste, omdat in de Flex-kraan een bewegend gedeelte... Pluspunten: Wij hadden een Quooker Flex met Combi+ reservoir besteld. Bij komst van de monteur bleek dat de kraan niet goed in het keukenkastje paste, omdat in de Flex-kraan een bewegend gedeelte zit wat dan tegen een onderdeel van het keukenkastje zou botsen.
De monteur heeft met Marcel van DeKokendWaterSite gebeld. Er werd actief meegedacht, de kraan is omgeruild in een Fusion Round en een nieuwe afspraak met de monteur is gemaakt.
Fijn dat er zo actief meegedacht werd! Verbeterpunten: Duidelijker op de website noemen welke maten/voorwaarden er nodig zijn voor montage van een Quooker Flex.

Rvz

Pluspunten: Zeer goede service

Sjoerd

Bellen en/of mailen niet terug en kunnen intern niet doorverbinden met de betreffende persoon

Reactie kokendwaterkranen.com:

Beste Sjoerd,
Beste Sjoerd,
Spijtig dat er even iets niet goed is gegaan bij onze telefonische helpdesk.Ik zie dat de betreffende medewerker helaas een verkeerd e-mail adres heeft opgeschreven hierdoor zijn onze eerdere e-mails niet aangekomen.
Op onze website adviseren we om technische vragen per mail te stellen die doorgaans dezelfde werkdag nog worden beantwoord.
We komen graag in contact met u om u alsnog van de juiste informatie te voorzien over een eventueel te bestellen Quooker.

Annemieke

Pluspunten: Snelle levering.

Jochem

Pluspunten: Vriendelijke goede service, nam de tijd voor je. Verbeterpunten: Geen

Jack

Pluspunten: bestelling gedaan. werd de volgende dag gebeld met een voorstel voor andere levering welke beter en voordeliger voor mij was. 2 dagen daarna werd de bestelling al afgeleverd. zeer... Pluspunten: bestelling gedaan. werd de volgende dag gebeld met een voorstel voor andere levering welke beter en voordeliger voor mij was. 2 dagen daarna werd de bestelling al afgeleverd. zeer tevreden over dit meedenken van de leverancier.