Martijn

Pluspunten: Scherpe prijs, snelle levertijd, actief klantencontact: niets op aan te merken

Sierens

Pluspunten: Overzichtelijk aanbod, duidelijke site.
Correcte en snelle service!

Sylvia

Pluspunten: Geen negatieve dingen te melden!

L Houtveen

Zeer positief.

Geertje

Pluspunten: Snelle reactie op de chat
Product snel geleverd
Duidelijke mails en info wanneer iets komt

Michiel

Pluspunten: Duidelijke informatie, snelle reactie op vragen en een hele mooie prijs voor de kraan die ik kocht.
Snelle levering van de aangeschafte kraan. Verbeterpunten: Ik heb zelf de...
Snelle levering van de aangeschafte kraan. Verbeterpunten: Ik heb zelf de Quooker geïnstalleerd. Ondanks mijn kluservaring best een uitdaging. Bovendien had ik wat extra spullen nodig om de installatie te kunnen doen. De bijgeleverde Quooker spullen waren in mijn geval niet toereikend. Wellicht kan dit aangegeven worden op de website.

Jan

Pluspunten: Heldere website, goede kwaliteit/prijsverhouding. Snelle levering. Product voldoet aan geschetste verwachtingen. Werd enige dagen na aankoop gebeld, of er problemen waren bij t.a.v.... Pluspunten: Heldere website, goede kwaliteit/prijsverhouding. Snelle levering. Product voldoet aan geschetste verwachtingen. Werd enige dagen na aankoop gebeld, of er problemen waren bij t.a.v. aankoop en installatie. Een in alle opzichten tevreden klant

Marian

Pluspunten: Supersnelle levering. Top!

Gertjan

Pluspunten: Komen hun afspraken na