C V Wijhe

Duidelijke communicatie, goede prijs, en snelle levering. Wij zijn zeer tevreden en blij met onze kraan!

Erwin

Pluspunten: Zeer snelle levering van de Quooker Flex
Oplossingsgericht toen de Quooker in eerste instantie niet goed was gemonteerd
Super Klantvriendelijk ook ná een paar dagen nog een...
Pluspunten: Zeer snelle levering van de Quooker Flex
Oplossingsgericht toen de Quooker in eerste instantie niet goed was gemonteerd
Super Klantvriendelijk ook ná een paar dagen nog een telefoontje

Roy

Pluspunten: -Zeer snelle respons. Ook in de avond en in het weekend.
Bij mij was het binnen 10 minuten.
-Complete informatie
-Zeer overzichtelijke site
-Gemakkelijk...
Pluspunten: -Zeer snelle respons. Ook in de avond en in het weekend.
Bij mij was het binnen 10 minuten.
-Complete informatie
-Zeer overzichtelijke site
-Gemakkelijk afrekenen met alle mogelijke opties, en beveiligd
-Product gekocht incl. montage. Keurig verzorgd en afspraak was zo gemaakt
-Zeer scherpe prijzen
-Compleet assortiment Verbeterpunten: -Geen

Marleen

Geen verbeterpunten. Compliment voor het oplossen en afhandelen van mijn bestelling. Zelf het verkeerde besteld. Ging het mis met terugsturen maar alles is super opgelost en het contact wat goed.... Geen verbeterpunten. Compliment voor het oplossen en afhandelen van mijn bestelling. Zelf het verkeerde besteld. Ging het mis met terugsturen maar alles is super opgelost en het contact wat goed. Zeker bij andere aan te bevelen.

Alexander

Pluspunten: Zeer prettig contact en een top service

Mark

Pluspunten: Snel geleverd en ze doen we ze zeggen Verbeterpunten: Dit maakt online kopen leuk

Johan

Pluspunten: Snelle bezorging + naderhand telefoontje of alles goed is aangekomen

Harry

Pluspunten: Goede website met duidelijke informatie over de verschillende kokendwater kranen merken.De mogelijkheid om op de fysieke locatie in Dordrecht van Marcel tekst en uitleg te krijgen. Wij... Pluspunten: Goede website met duidelijke informatie over de verschillende kokendwater kranen merken.De mogelijkheid om op de fysieke locatie in Dordrecht van Marcel tekst en uitleg te krijgen. Wij hebben hiervan gebruik gemaakt en ons bezoek als zeer waardevol ervaren. Een kokendwater kraan functioneert pas na deugdelijke installatie. Hiervoor heeft Murat gezorgd. Een vakman die met trots zijn werk doet en bovendien uiterst correct en vriendelijk is. Opvallend is dat na een paar dagen gevraagd wordt of de FLOWW goed functioneert en de installatie naar wens is uitgevoerd. Verbeterpunten: Geen

Karin

Pluspunten: Goeie info op de website, maar ook door de directe chat. Al je vragen worden meteen beantwoord.
En verder natuurlijk veel keus, goeie prijzen enz
Over de levering ook niets...
En verder natuurlijk veel keus, goeie prijzen enz
Over de levering ook niets dan goeds. Gewoon de volgende dag ... Verbeterpunten: Misschien in categorieën verdelen, naar reservoir, prijs, materiaal, type kraan enz.
Wellicht kan dat al maar is het mij ontgaan ...?

anoniem

Pluspunten: Snelle levering.
Tevens nemen ze extra contact op om te vragen of je zeker weet dat je het goede artikel hebt besteld