Gerrit

Pluspunten: Scherpe prijs en services

Lennart

Pluspunten: Snel geleverd, en een telefoontje achteraf om te vragen of alles in goede orde is ontvangen

HRS

Pluspunten: goede feedback, goede service

We-rimain

Pluspunten: Goede informatie en reactie van de klantondersteuning, Er wordt nagebeld of alles naar tevredenheid is. levering volgens bestelling. Compleet. Mooi product. Verbeterpunten: Inschatting... Pluspunten: Goede informatie en reactie van de klantondersteuning, Er wordt nagebeld of alles naar tevredenheid is. levering volgens bestelling. Compleet. Mooi product. Verbeterpunten: Inschatting levertijd

Michael

Pluspunten: Nav een vraag over levering werd ik netjes terug gebeld en prettig te woord gestaan.
Levering volgde niet de volgende dag, maar dit kwam door Floww die later leverde.

P

Pluspunten: Makkelijk te bestellen
Snel geleverd Verbeterpunten: -

Frederique

Pluspunten: Dankzij advies van Marcel zijn wij geholpen met de juiste kraan die aansluit bij onze wensen

Nicole

Pluspunten: Snelle reactie op vragen, mooi product (Floww Perfect 4 Chilled) Verbeterpunten: Levering duurde iets langer dan vermeld op de site en ik kreeg geen melding toen de levering onderweg... Pluspunten: Snelle reactie op vragen, mooi product (Floww Perfect 4 Chilled) Verbeterpunten: Levering duurde iets langer dan vermeld op de site en ik kreeg geen melding toen de levering onderweg was. Daardoor in eerste instantie de levering gemist.

anoniem

Pluspunten: Goed advies en snel geleverd Verbeterpunten: -

Bert

Pluspunten: Snelle levering, top qualiteit.