Diny

Pluspunten: prima communicatie, levering en installatie volgens afspraak.

Henk Hoebe

Prima contact en goede service

Vincent Schipper

Top service! Net dat extra stapje willen doen voor een tevreden klant!

Arie

Slechte service. Heb 2 keer gebeld met een aantal vragen, zou dan worden terug gebeld beide keren niet gebeurd.

Reactie kokendwaterkranen.com:

Beste Arie,
Beste Arie,
Hartelijk dank voor uw review. Op technisch inhoudelijke vragen reageren onze specialisten met name via de e-mail om zodoende de overhead kosten laag te houden en onze klanten een scherpe marge te bieden. Voor levertijden etc. kunt u wel in ons callcenter terecht.
Excuses voor de ontstane verwarring.
Klantenservice
Kokendwaterkranen.com

M. de Frene

Goedkoopste prijs die ik online vond. Ook vlotte levering. Goede communicatie met de klantendienst. Al veel gebruik gemaakt van de quooker (wel wat opletten met de hete verneveling, dus best kraan... Goedkoopste prijs die ik online vond. Ook vlotte levering. Goede communicatie met de klantendienst. Al veel gebruik gemaakt van de quooker (wel wat opletten met de hete verneveling, dus best kraan kiezen die wat moeilijker voor kinderen te bedienen is)! 5 sterren

BAR-organisatie - D Wisse

Snelle levering en informatie op de site is duidelijk. Van mij krijgen jullie een 10!

Niels

Goede ervaring, doen precies wat ik verwachtte

Johanna

Goede service, mooi product en een goede levering. Kortom tevreden.

Ivar Stoffelen

Wij zijn supergoed geholpen toen bleek dat ik me had vergist in de soort kraan. Er kon snel geruild worden en ondertussen werd ik op een hele vriendelijke manier goed op de hoogte gehouden van de... Wij zijn supergoed geholpen toen bleek dat ik me had vergist in de soort kraan. Er kon snel geruild worden en ondertussen werd ik op een hele vriendelijke manier goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Helemaal top Oh ja en de kraan is ook fantastisch. MvG, Ivar

Gerko R.

Snelle levering en duidelijke site