Sanne

Telefonisch super goed geholpen met het uitzoeken van lampen bij een plafondplaat. Fijn advies gekregen om voor een goudkleurige lamp te gaan voor sfeervoller licht. Inmiddels de lampen binnen... Telefonisch super goed geholpen met het uitzoeken van lampen bij een plafondplaat. Fijn advies gekregen om voor een goudkleurige lamp te gaan voor sfeervoller licht. Inmiddels de lampen binnen gekregen, erg blij mee.

J.G. Nieskens

Keurige verzorging, goed verpakt en op tijd geleverd. top

Gerard Keijmel

Prettig

Janine Van der Zalm

Heel bijzonder dat dezelfde lamp in 8 maanden met meer dan 28% in prijs is gestegen. Best heftig en teleurgesteld. Het is dat ik exact dezelfde lamp wilde maar voor een andere lamp kies ik voor een... Heel bijzonder dat dezelfde lamp in 8 maanden met meer dan 28% in prijs is gestegen. Best heftig en teleurgesteld. Het is dat ik exact dezelfde lamp wilde maar voor een andere lamp kies ik voor een andere website. (Bestelling 23/1 €69 bestelling 1/11 €89= €20 duurder in 8 maanden)

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Zag de review… en helaas ik weet het. Kan er ook NIETS aan doen.
Transportkosten zijn 80 % gestegen.
Helaas zijn wij niet de enige, kijk maar alleen al naar de energieprijzen,...
Beste,
Zag de review… en helaas ik weet het. Kan er ook NIETS aan doen.
Transportkosten zijn 80 % gestegen.
Helaas zijn wij niet de enige, kijk maar alleen al naar de energieprijzen, of de brandstof ;-(
U beoordeelt ons alsof wij dit verzinnen, ik zou het niet in m’n hoofd halen.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

D. Kuijpers

Mooi assortiment en prima service

Angelique Van Dijk

Heel goed

RJ

Ruim assortiment. Goed verpakt.

Bea Spiering

Zeer tevreden,! Snelle levering ,nette verzorging wat pakket betreft ..en de lamp was precies zoals beschreven en zoals ik wenste en nog eens tegen een scherpe prijs!
Een aanrader!!