Jolanda van Belle

Ik krijg deze e-mail maar heb mijn product nog niet ontvangen.

Beste,
Zag de review en ben gelijk gaan kijken waarom u de kapstok nog niet heeft ontvangen.
Beste,
Kreeg namelijk vanuit het magazijn op 5 oktober de bevestiging dat deze die dag weg zou gaan.
Door een logistieke dwaling is dat kennelijk niet gebeurd. Excuus!!
Morgen wordt ze verzonden.
LampenConcurrent
0174 643 630
www.lampenconcurrent.nl

Vera Hulsegge

Duidelijke website, scherpe prijs, snelle levering en vooral de kwaliteit van de verpakking kortom alles klopt, de Lampenconcurrent begrijpt wat de consument wil, kwaliteit voor de scherpste prijs!

Maaike Van der Linden

Anke Feenstra

Perfect en snelle levering

M.J van der Vliet

Uitstekend

Kees Kooiman

Goede service

Gonny Bennink

Levertijd duurde net iets langer helaas niet op tijd binnen voor de verjaardag.

Beste,
Klopt, excuus! We hadden een bezetting probleem. Inmiddels opgelost.
LampenConcurrent

Annemiek Botman

Levering van de lamp gebeurde in 2 delen helaas. Ongelooflijk maar waar, de lamp hangt scherf! Is niet waterpas gemaakt.

Beste,
Omdat u niet wilde dat de lamp werd omgeruild, zijn we u financieel tegemoet gekomen.
Veel plezier ervan en

T.W.A. Riemslag Baas

Dit is nu eens een bedrijf waarvan service en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan.
Ten eerste wordt er meegedacht wat men als klant wilde en alle mogelijke moeite om de wensen ook te verwezenlijken.
Ze hebben een prachtige collectie van allerlei verschillende armaturen en keuze te over.
Een stapje meer is daar geen probleem.
Door mijn schuld had ik, twee weken nadat de lampen geïnstalleerd waren, een lampenglas gebroken. Wat schetste onze verbazing dat ik hiervoor niets behoefde te betalen.
Prima winkel dus