Ruud Kersten

Normale prijzen en snel verstuurd

L F Meeuwsen

Na meer dan een week wachten nog steeds niets ontvangen.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Bedankt voor uw review. Lamp is zaterdag de 28e besteld en op de 2e werkdag op 1 september verstuurd. Is door breuk bij ons teruggekomen de 3e september en de volgende dag opnieuw verstuurd. Vandaag komt deze bij u aan.
Excuus voor deze vertraging, is even overmacht als een lamp kapot gaat onderweg.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Adriana winckelmans Winckelmans

ZEER GOED

Albert van Schaik

Ik heb zaterdag 4/9 u gemaild voor een retourbon, we willen de lamp graag omruilen voor een kleiner model

Jan Koevoets-Grandsire

Hele mooie lamp gekocht, staat waanzinnig. Ben er erg blij mee. Echter omdat de levering wat langer duurde was mij een lichtbron erbij belooft, maar die is er helaas niet bij geleverd. Desondanks... Hele mooie lamp gekocht, staat waanzinnig. Ben er erg blij mee. Echter omdat de levering wat langer duurde was mij een lichtbron erbij belooft, maar die is er helaas niet bij geleverd. Desondanks zeer tevreden met mijn aankoop!

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Klopt en gaan we u nasturen. Helemaal erbij in geschoten.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Tawfika Lagestee

Arno Sprang

Arie Reeuwijk van

Levering snel en op tijd. Neemt klachten serieus. Komt heel betrouwbaar over. Aanrader.

Linda Huijting-Nijholt

P

Uitstekend verzorgd en snelle levertijden