Irma Van Mierlo

Jammer dat het niet gelukt is met de lampen maar een zeer vriendelijke en topservice.

Hub Groeneveld

Mooie en overzichtelijke website. Levering snel en binnen de aangegeven tijd. Voet en kap kwamen aan in gescheiden dozen. Alles bij elkaar en prima zaak. Aanbevelingswaardig.

P Bakker

Vlotte levering en mooie lampen. Het enige was de belachelijke grote doos voor het element en drie lampjes

Pauline van Harten

Snelle levering en mooie lamp

Bernard Speksnijder

Super!

Marjo

Positief, snel en goed geleverd en lamp is is van goede kwaliteit

Gabi Laskowski

Snelle, correcte levering.

Walter

Ik heb plafondspots besteld. het bestelproces online verliep goed, maar ik heb geen bevestiging in mijn mail ontvangen. Daardoor was ik onzeker of de bestelling was doorgekomen. Pas door de aflever... Ik heb plafondspots besteld. het bestelproces online verliep goed, maar ik heb geen bevestiging in mijn mail ontvangen. Daardoor was ik onzeker of de bestelling was doorgekomen. Pas door de aflever melding begreep ik dat het in orde was. Kwaliteit spots voldoet aan verwachting en waren goed verpakt. De handleiding voor het monteren van de lampen kwam niet geheel overeen. Paar punten ter verbetering, maar overall een positieve ervaring.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Het gebeurt helaas weleens dat onze bevestiging mail in de spam terecht komt. In ieder geval fijn dat ze goed zijn aangekomen en dat u tevreden bent.
Veel plezier van uw aankoop...
Beste,
Veel plezier van uw aankoop en
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Johanna

Bestelling geleverd zoals we verwacht hadden.

Reinie Murk

Super service nog 'n lamp besteld