Wanda Behrens

Goed en supersnel geleverd

Bouwmeester

Uitstekend geholpen, zowel telefonisch als via WhatsApp. Bij de bestelling was niet de juiste lamp geleverd. Na één berichtje de volgende dag de juiste lamp al in huis. Prima afgehandeld.

Marja Schilderman

Lamp was niet op voorraad, bericht achter gelaten dat ik graag gemaild wilde worden als deze er weer was. Is niet gebeurd, vervolgens zelf weer actie ondernomen.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
U heeft de lamp 8 juni besteld en deze is ook dezelfde dag verzonden. Ik snap het probleem niet. Bij ons kan er alleen besteld worden als een artikel op voorraad is.
We hebben wél de...
Beste,
We hebben wél de nieuwe functie dat een klant een mail ontvangt als een artikel weer op voorraad is. Wellicht is deze mail in de spam belandt?
In ieder geval, veel plezier van uw aankoop en
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Rick

Top Service, juist als er iets niet helemaal goed gaat met de bestelling!! Binnen no-time was de juiste lamp opnieuw kostenloos verzonden, klasse!

Julia Postma

Prima. Snelle levering. Goed verpakt. Product in het echt nog mooier dan op de foto. Ben zeer tevreden.

Leo Kusters

Correcte en snelle levering.

P.

Hier een plafondventilator besteld. Een luxe en niet goedkoop. Bij binnenkomst bleken de ventilatorbladen er niet bij te zitten. Dat was een domper. Gelijk gebeld en deze werden alsnog de volgende... Hier een plafondventilator besteld. Een luxe en niet goedkoop. Bij binnenkomst bleken de ventilatorbladen er niet bij te zitten. Dat was een domper. Gelijk gebeld en deze werden alsnog de volgende dag nagezonden. Uiteindelijk goed gekomen maar beter natuurlijk in 1 keer goed. En geen bladen leveren bij een ventilator is wel wat slordig.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Dat klopt helemaal. Inderdaad niet goed gegaan. I.v.m. beschadigingen heeft de leverancier deze apart geleverd. En dat hadden wij niet opgemerkt. Zijn nu allemaal nagekeken en compleet gemaakt. Nogmaals excuus.
In ieder geval veel plezier van uw ventilator.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers