Gert-Jan Molenaar

Goede service.

Diana Schokker

Super service, vriendelijke mensen!

Eugenie

Hele prettige het aanbod was wat ik zocht. Duidelijke foto’s. Na de levering bleek een lampenkap beschadigd en deze is heel snel omgewisseld voor een nieuwe. Super service zonder gedoe.

Willemien

Snelle en uitstekende service!

Frans G

Zeer goed. 2 lampen besteld, 1 bleek een kleine beschadiging te hebben. Telefonisch contact opgenomem met LC en direct een vervangend artikel opgestuurd gekregen. Voor schade artikel ontving ik... Zeer goed. 2 lampen besteld, 1 bleek een kleine beschadiging te hebben. Telefonisch contact opgenomem met LC en direct een vervangend artikel opgestuurd gekregen. Voor schade artikel ontving ik retour bon.

Sanitair Hanssens

Hallo. Wij hebben de lamp 3519.32 besteld. De lamp op de foto en werkelijkheid komen niet overeen. Kleur wijkt af. Op de foto is ook geen kabeldoorvoer te zien. In werkelijkheid is onderaan de lamp... Hallo. Wij hebben de lamp 3519.32 besteld. De lamp op de foto en werkelijkheid komen niet overeen. Kleur wijkt af. Op de foto is ook geen kabeldoorvoer te zien. In werkelijkheid is onderaan de lamp een gat om kabel door te voeren. Storend indien je dit niet nodig hebt.
Als je telefonisch contact opneemt loopt het niet over van vriendelijkheid.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
We hebben een retour etiket gemaild en zien de lampen tegemoet. Jammer dat de lampen niet bevielen, maar dat is soms best lastig met 'plaatjes' Daarvoor hebben wij ook een grote showroom waar alles ook daadwerkelijk aanwezig is. Wat betreft de 'klantvriendelijkheid' moet dat een miscommunicatie zijn geweest, daar we een 97% klant tevredenheid hebben.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers

levinus baks

Wij zijn zeer tevreden, hadden lampen voor boven eettafel besteld, wilde dezelfde voor de voorkamer, maar die was er alleen kleiner, maar wilde graag dezelfde, we zijn door een medeweenrker gebeld... Wij zijn zeer tevreden, hadden lampen voor boven eettafel besteld, wilde dezelfde voor de voorkamer, maar die was er alleen kleiner, maar wilde graag dezelfde, we zijn door een medeweenrker gebeld dat jullie eenzelfde lamp voor de voorkamer hadden, daar zijn we heel blij mee, dus heel tevreden over de service?

Marco Feijen

Goed verpakt geleverd

Hans Caré

Prima bedrijf

Astrid van der Put

Netjes geleverd en prima in orde