rien spek

Prima! snelle levering en gekregen wat ik had besteld in goede orde.

Janny Kuijvenhoven

Makelij bestellen en snel geleverd

Cor Pauli

Top levering

Alexandra

Lamp is prima maar de begeleiding van de order kan beter

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
We hebben inmiddels even contact gehad over deze begeleiding. U geeft aan dat wij u sneller op de hoogte moeten houden als een lamp niet binnen de beloofde tijd geleverd wordt. En dat klopt helemaal! Wij gaan hier zeker weer scherper mee om! Bedankt voor uw terugkoppeling en
vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Erwin Küppers

Niet normaal, hoe makkelijk en snel!

martin kramer

Snel geleverd voor een alleszins redelijke prijs

Meinie van der Stoel

Goede website, helder. Gemakkelijk bestellen. Snelle levering. Exclusief aanbod.

Hans Nauta

Goede en snelle service

Petronella Harper

Geen goede ervaring hiermee. Ze doen niet wat ze beloven. Na 2 staande lampen gekocht te Hebben ging bij een van de lampen de dimmer stuk. Heb gebeld en er was mij een nieuwe dimmer belooft. Na 3... Geen goede ervaring hiermee. Ze doen niet wat ze beloven. Na 2 staande lampen gekocht te Hebben ging bij een van de lampen de dimmer stuk. Heb gebeld en er was mij een nieuwe dimmer belooft. Na 3 weken nog steeds niets ontvangen of van hun gehoord. Slechte service.

Reactie Lampenconcurrent:

Het onderdeel waar u om vroeg was niet los verkrijgbaar. Daarom duurde dit veel te lang en hebben we u een complete andere vloerlamp opgestuurd. Dat had achteraf direct moeten gebeuren, maar er werd... Het onderdeel waar u om vroeg was niet los verkrijgbaar. Daarom duurde dit veel te lang en hebben we u een complete andere vloerlamp opgestuurd. Dat had achteraf direct moeten gebeuren, maar er werd specifiek om een onderdeel gevraagd. Hebben wij ook weer van geleerd. Doen we niet meer. Gewoon een complete nieuwe. Inmiddels opgelost.
Veel plezier van de lampen en vriendelijke groet,
Sander Luijpers - LampenConcurrent