ISB

Snelle en keurige levering. Erg prettige en vriendelijke klantenservice. Goede en mooie kwaliteit van onze lampen. We zijn er onwijs blij mee! Aanrader!

Jeannette

Helemaal top.

Judith

Prima, snelle levering, mooi product en goed verpakt!

Theo Jansen

Alle goede dingen in drieën

A.M. Jaspers

Bij de lampenconcurrent dacht ik aan het juiste adres te zijn maar daar ga ik nu mijn twijfels over krijgen.
Ik bestel eerst een schilderijlamp volgens de site met dimmer bij aankomst geen dimmer foutje , die werd keurig opgelost dacht ik er wordt een andere lamp gestuurd met dimmer perfect maar niet de lamp die we gekozen hadden.
Beide lampen hebben we een week geleden retour gestuurd omdat de ene geen dimmer had en de andere onze keus niet was en we hebben niets meer van de Lampenconcurrent vernomen.
Beetje jammer maar we wachten de reactie wel af.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Gelukkig allemaal opgelost, was wat verwarring omdat we maar één lamp retour hebben gehad in 1e instantie. 2e exemplaar nu ook terecht.
Sander...
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Gerson Struik

Mooie lamp, snelle levering. Helaas bij bevestiging van de glazen kap van onderstaande lamp spat het glas uiteen bij het aandraaien van de drie schroefjes. Dit gebeurde terwijl de schroefjes nog erg... Mooie lamp, snelle levering. Helaas bij bevestiging van de glazen kap van onderstaande lamp spat het glas uiteen bij het aandraaien van de drie schroefjes. Dit gebeurde terwijl de schroefjes nog erg los zaten. Een gevaarlijke situatie die ook tot letsel aan aangezicht of ogen had kunnen leiden!

Hoewel dit systeem waarbij het glas met een v-configuratie ervoor zorgt dat het op de 3 schroeven rust, zitten er wat mij betreft 2 technische fouten in: 1. de schroeven zijn te lang, waardoor je dus onbedoeld teveel druk op het glas kunt uitoefenen 2. de schroef punt is niet afgerond, waardoor en een puntbelasting ontstaat.
Daarnaast wordt hiervoor niet gewaarschuwd in de productbeschrijving.

Wij verzoeken u dan ook kostenloos een nieuwe glazen kap te versturen en deze waarschuwing op te nemen in de productbeschrijving.

Art Deco plafondlamp 'Cambridge' staal 25cm 2 € 138,00 Artikelnummer: 1001.30-1851

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Die nieuwe kap sturen we wel op, echter dienen de schroefjes met de hand te worden aangedraaid. Met een schroevendraaier totaal géén gevoel. De glazen kap dient als het ware te 'hangen' in de kraag van het glas.
Sander Luijpers
Lampenconcurrent

Angela De Bruin-Louwerse

Snelle levering, goede prijs en goede service.

Anne Prins

Snel, prima levering, uitstekend verpakt.

Jean-Pierre Zoetbrood

Goed!