Angela van Egmond

Snelle levering, alleen jammer dat de lamp uit twee pakketjes bestond en ook in twee leveringen aan huis werd gebracht.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
Veel lampen bestaan uit twee dozen. Alhoewel deze samen worden verstuurd, wil dat niet automatisch betekenen dat deze samen worden geleverd. Vaak wél, maar soms i.v.m. bijvoorbeeld afmetingen, kiest een transporteur voor een gedeelde levering. In 99% van de gevallen dan wel weer op dezelfde dag. Totaal géén invloed op.
In ieder geval veel plezier van de lamp en
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Erik De Ruiter

Super vriendelijk en het product voldoet

Theo

Op tijd geleverd, product voldoet aan verwachtingen, prima

Frans Linssen

Zeer snelle levering.

Ayse Bolakar

Ik heb helaas geen goede ervaring met lampenconcurrent. Ik heb 9 lichtbronnen gekocht en 3 ervan geopend. Ze zitten vol krassen. 1tje zat ook nog onder het stof wat me deed vermoeden dat het een... Ik heb helaas geen goede ervaring met lampenconcurrent. Ik heb 9 lichtbronnen gekocht en 3 ervan geopend. Ze zitten vol krassen. 1tje zat ook nog onder het stof wat me deed vermoeden dat het een showmodel is. Ik heb lampenconcurrent gemaild om te vragen wat te doen. Dit op 24 december jl.. helaas wacht ik nog steeds op antwoord met het doos in huis. Het zijn dure lichtbronnen maar voor mij absoluut niet hun geld waard. Ik heb ook al 2x gebeld, maar krijg geen gehoor. Net voor deze beoordeling wilde ik nog een kans geven en gebeld maar er wordt weer niet opgenomen.

Frans Buhling

Uitstekend

F.J. Ludding

Snelle en correcte levering

J.C. Geistdorfer

Prima, snelle levering, voldoet aan de verwachtingen.
alleen jammer dat er niet geadviseerd is welke gloeilamp bij deze armatuur past.

Bennie Vos

Prima bedrijf

Eveline Sanchez

Duidelijke website en tijdens contact vriendelijk te woord gestaan