henk rothengatter

Keurig op tijd redelijke prijzen

Jos

Prima, netjes en snel geleverd

Diana De Bock

Snelle levering en top product

Martin Murre

Prima service,
U mag het armatuur en de lamp ook in één zending versturen, nu werd dit in tweeën gedaan

Raymond Verhoeven

Ik heb een vraag over een levering maar krijg nu al 2 dagen geen telefonisch contact. Ook op de mail wordt niet gereageerd

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
Gelukkig zijn de lampen maar enkele dagen later geleverd. Inderdaad enige vertraging vanwege de strenge COVID restricties. Vervelend, maar binnen Nederland heeft iedereen met deze problematiek te maken.
In iedere geval veel plezier van uw lampen en
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Monique Luijt

Zeer goed

Sandra Olyhoeck

Shanna Batterman

Linda Duppen

Ik kreeg geen bestelbevestiging, dus ook geen track en trace. Na contact te hebben opgenomen, werd ik vriendelijk behandeld. Maar door de drukte was hij mij als nog vergeten! Na een mailtje is het... Ik kreeg geen bestelbevestiging, dus ook geen track en trace. Na contact te hebben opgenomen, werd ik vriendelijk behandeld. Maar door de drukte was hij mij als nog vergeten! Na een mailtje is het uiteindelijk toch gelukt. Ben erg blij met mijn mooie lamp!

Hans Schmitz

Prima keuze, mooi assortiment en snelle levering;