Jolanda van Geet

geholpen

Annelies Hendrickx

Het bestelde keurig bezorgd

Kurt De Bisschop

Correcte en snelle service. Realistische weergave van de producten.

John Reimink

Duidelijke productinformatie

Songul Karaaslan

Goede service

Derk Jan Huisman BV

Wij hebben een staande lamp besteld bij de Lampenconcurrent die keurig op tijd en goed verpakt is bezorgd. Alleen de lichtkleur van de LED-lamp viel enorm tegen. Na één telefoontje zonder wachttijd... Wij hebben een staande lamp besteld bij de Lampenconcurrent die keurig op tijd en goed verpakt is bezorgd. Alleen de lichtkleur van de LED-lamp viel enorm tegen. Na één telefoontje zonder wachttijd kon ik de lamp retour sturen en kreeg ik het betaalde bedrag na een paar dagen keurig terug gestort op mijn rekening.

S. H

Ontzettend mooie lamp. Echter was er geen beschrijving van hoe we de lampendraad konden inkorten. De ringen van deze lamp waren erg lang. Ze beschadigen als je het probeert los te krijgen. Het was... Ontzettend mooie lamp. Echter was er geen beschrijving van hoe we de lampendraad konden inkorten. De ringen van deze lamp waren erg lang. Ze beschadigen als je het probeert los te krijgen. Het was fijn geweest als hier iets op bedacht was.

Reactie Lampenconcurrent:

Zeker een mooie lamp:-) Maar het ophangen van lampen is vaak 'moeilijker' dan gedacht. Het netjes openen/ inkorten van de schakels van de ketting en het snoer, is dan ook een 'truukje' wat in een... Zeker een mooie lamp:-) Maar het ophangen van lampen is vaak 'moeilijker' dan gedacht. Het netjes openen/ inkorten van de schakels van de ketting en het snoer, is dan ook een 'truukje' wat in een gebruiksaanwijzing niet voorkomt. Daar staat alleen 'algemene' informatie in. Als u contact met ons had opgenomen, hadden wij u uit kunnen uitleggen wat de beste manier is.
In ieder geval veel plezier van de lamp!!
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Wally van der Vlist

Prima bedrijf, volgende dag geleverd, ondanks de drukte

Fenneke De Lange

Goede duidelijke site en prima service