Petra Dahl

Zeer positief,verzorgd aangeleverd,zeer tevreden met de gekochte lampen

Ellen Nobel

Super mooie lamp en zeer snelle levering

Jose van Gorkum

Vervelend

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
We versturen boven de € 50 euro kosteloos voor u. Als u onder dit bedrag blijft niet. Daar is niets vervelends aan. Je moet ergens een grens trekken.
Sander...
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Tonnie Franssen

Wichard Alberts

Geen kleurechtheid, duurde eeuwig voordat we ons geld terug ontvingen en dan met annuleren ook nog verzendkosten moeten betalen . Terwijl de fout bij jullie zelf ligt.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Vervelend allemaal. U zegt dat u de porto kosten heeft betaald. Dat klopt niet. Wij hebben u een 28/8 een retour etiket gemaild waarbij de portokosten voor onze rekening zijn.
De...
Beste,
De kleur echtheid was inderdaad niet ok, meer grijs, is zonder ons medeweten veranderd in de nieuw geleverde voorraad.
We hebben de lampjes pas van de week weer retour gehad en deze vandaag retour betaald. Dat is geen eeuwigheid.
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Vincent Hos

Nette prijzen en goed assortiment. Levertijd is ook vlot.

Winfred

De lamp had een goede prijs, werd snel geleverd en goed verpakt. De lamp is van goede kwaliteit en hangt mooi in onze hal.

tim

Bulleye lamp gekocht.