Frank Vredenbregt

Prima!

Inge Swaab

Prima te woord gestaan. Ook nog bevestiging per e-mail. Produkt is op tijd geleverd.

Bea Minses

Goede en correcte levering...

Na lang zoeken eindelijk prachtige hanglampen gevonden van maar liefst 70 cm doorsnee. Echte eyecatcher in onze eetkamer en je komt ze niet zomaar ergens tegen.
Wegens grote omvang geleverd...
Wegens grote omvang geleverd door een extern transportbedrijf. Snel en helemaal naar onze tevredenheid.

Rita Graven

Prettige ervaring. Met attent personeel

Dicky Eising

Prima, netjes

Monique van der Ben

PRMA

Judith

Erg positief! Online een lamp besteld. Een medewerker belde een werkdag later op om te vragen of het een correcte lamp was (ivm afwijkende maten), zodat de ze zeker wisten dat we de goeie hadden... Erg positief! Online een lamp besteld. Een medewerker belde een werkdag later op om te vragen of het een correcte lamp was (ivm afwijkende maten), zodat de ze zeker wisten dat we de goeie hadden besteld. Klantvriendelijkheid en service ten top!

Linda van Heijningen

Prima winkel. Duidelijke foto’s. Product komt overeen met beschrijving en binnen een week binnen!

Chris Rozema

Snel ontvangen, keurig verpakt