Gulnara Yusupova

Mooi keuze, duurzame kwaliteit.

Saskia Heerink-Riep

Super goed

Erik-John Koevoets

Tijdige en correcte levering

sandya k. de ruijter-silva

Beloofde geleverd. Vervelende verrassing, staat niet op de website, is dat officieel de plafondvoeding geaard moet zijn. Leverancier had minimaal een tekst moeten bijvoegen dat dit in Nederland in... Beloofde geleverd. Vervelende verrassing, staat niet op de website, is dat officieel de plafondvoeding geaard moet zijn. Leverancier had minimaal een tekst moeten bijvoegen dat dit in Nederland in de meeste gevallen niet relevant is.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
Alle lampen die bij ons op de website worden aangeboden zijn gecertificeerd gecontroleerd (NVWA). Dit staat ook in de omschrijving van dit artikel. En bij enige onhelderheid is er altijd iemand bij ons beschikbaar voor het beantwoorden van vragen.
Het is voor ons onbegonnen werk om alle dozen te controleren op de inhoud van de handleiding.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Tom

Snelle levering, mooi product

dean risamenapatty

Mooie lampen en goede aflevering

Rinske Van Agteren

Zeer attent en klantgericht. Binnen een kwartier naar plaatsen bestelling werden we gebeld met een extra vraag of de lamp niet te groot was. Na overleg besloten om toch een kleiner model te... Zeer attent en klantgericht. Binnen een kwartier naar plaatsen bestelling werden we gebeld met een extra vraag of de lamp niet te groot was. Na overleg besloten om toch een kleiner model te kopen. Super blij met deze klantgerichte actie.

Nigel Bakkum

Zeer goede ervaring met Lampenconcurrent. Lamp was binnen week stuk. Na een korte mail direct (lees: binnen 1 dag) antwoord van een van de medewerkers. Zou een nieuwe lamp opgestuurd worden. Hierbij... Zeer goede ervaring met Lampenconcurrent. Lamp was binnen week stuk. Na een korte mail direct (lees: binnen 1 dag) antwoord van een van de medewerkers. Zou een nieuwe lamp opgestuurd worden. Hierbij ging iets mis waardoor er geen levering kwam. Contactformulier ingevuld. Werd binnen 30 min teruggebeld. Hierbij werden excuses gemaakt. Medewerker zou direct 3 nieuwe lampen opsturen.

Zeer vriendelijke en snelle bejegening.

Frank Janssen

Goed verpakt en snel verzonden

Ilse Mandjes

Fijne website , snelle verzending !