Nelda de Grave

Snel, alles keurig verpakt en extra mooie gloeilampen, met een vermelding op de factuur, dat deze mooier waren dan de door ons bestelden. Vond ik erg leuk. Ik stuurde reeds een bedankje met foto van... Snel, alles keurig verpakt en extra mooie gloeilampen, met een vermelding op de factuur, dat deze mooier waren dan de door ons bestelden. Vond ik erg leuk. Ik stuurde reeds een bedankje met foto van de badkamer.

Marc Franchoo

Martijn Kalkman

Mooie lampen, correcte levering!

Harry van Beusekom

Gekozen voor Lampenconcurrent vanwege uitgebreid aanbod en scherpe prijzen

Erwin Derksen

Zeer goed geholpen, één lamp kapot en daags erna een nieuwe geleverd. Top service!

Ien

Heeft een hele leuke collectie art deco lampen. Snelle levering en goed verpakt. Blij met m'n aankoop.

FILIEP WEECK

Mooie lamp! perfecte aflevering

Annemarie Evers-Reuver

Heleen Bloks

Beetje spijt dat ik toch niet de grote maat heeft gekocht.op aanraden van jullie een maat kleiner genomen, maar toen hij hing en uiteraard al op maat gemaakt had ik toch beter voor de 60 cm ipv 48... Beetje spijt dat ik toch niet de grote maat heeft gekocht.op aanraden van jullie een maat kleiner genomen, maar toen hij hing en uiteraard al op maat gemaakt had ik toch beter voor de 60 cm ipv 48 cm moeten gaan.
Jammer.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
In 99% van de gevallen komt de 'kleinere' variant beter uit, vandaar dat ik had gebeld. We gaan een grotere sturen.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers