Jeroen van Schaik

Zeer goed, professioneel en reageert snel.

Karin Stienstra

Goede service, na een mailtje van mijn kant binnen 5 minuten een telefonische reactie

Marjo Vandervlugt van oost

Prima website en snelle levering

lenie schelvis

Snelle levering en prima service

HANS AKKERS

CONFORM BESTELLING GELEVERD

Peter Hergaden

Goede service , ook contact gehad met jullie voor de levering , door de Corona ziekte loopt alles anders toch .

Lissy van Summeren

Zeer goed

Caitlin van Waalwijk van Doorn

Goede website, nette service en veilig. Alleen jammer dat in de beschrijving van het product word aangegeven dat de lamp in hoogte verstelbaar is maar achteraf bleek dit helemaal niet te kunnen, erg... Goede website, nette service en veilig. Alleen jammer dat in de beschrijving van het product word aangegeven dat de lamp in hoogte verstelbaar is maar achteraf bleek dit helemaal niet te kunnen, erg jammer. Hierdoor zijn we helaas wel op een andere website gaan kijken voor lampen die dat wel kunnen.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Ik lees in uw review (waarvoor dank😊) dat de lamp niet in hoogte verstelbaar is?
Beste,
Maar dat is deze toch wél. Je kunt de ketting op de gewenste lengte inkorten en dan hangt de lamp op de juiste hoogte.
Of bedoeld u het anders?
Ik verneem het graag, want wellicht moet een omschrijving worden aangepast?
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers