Minke Bonthuis

Prima!

Josephine McVean

Snelle levering, prima verpakt

henk van der matten

Bestelling gedaan ben tevreden met de lamp ging allemaal vlot ondanks bezorgproblemen ivb corona

Angela Eijskoot

Zeer snelle levering en vriendelijke service

Ludo Houben

Niet tevreden
Eerste bestelling gevraagde niet leverbaar
Na wijziging gevraagde niet zoals afgesproken en extra voorwerpen met vraag ze terug te sturen
Een on line bedrijf...
Niet tevreden
Eerste bestelling gevraagde niet leverbaar
Een on line bedrijf onwaardig
Twijfel of ik nog iets zal kopen

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Er is inderdaad iets niet ok gegaan, excuus. Dat hebben we direct gecorrigeerd. Ook heeft u de lamp ook € 50,- voordeliger dan de normale prijs en bent u daarmee akkoord gegaan.
Veel...
Beste,
Veel plezier van de lamp.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers

Sander Woutersen

Prima aanbod en snelle service

Gerda Veldhuis

Goed, vlotte levering, prima product

w roelfsema

Supermooie retro lamp gekocht, zeer goed verpakt en redelijke levertijd.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
U heeft de lamp besteld op 13 april, 14 april is deze verzonden. Normaliter dan 15 april bij u. Echter is het momenteel zo druk bij de vervoerders dat ze u geleverd hebben op 17 april. Sneller ging echt niet van onze kant.
Veel plezier van de lamp, vriendelijke groet,
Sander Luijpers
Lampenconcurrent

Cindy Arnts

Prima! Duidelijke communicatie,snel geleverd.