Rianne Tibosch

Zeer tevreden

Gokhan Iyigun

We hebben 3 hanglampen besteld en deze zijn in 1 dag geleverd! Ik raad deze winkel aan. Ze hebben werkelijk waar een topservice. Ik bleek namelijk een grote maat hanglamp besteld te hebben (mijn... We hebben 3 hanglampen besteld en deze zijn in 1 dag geleverd! Ik raad deze winkel aan. Ze hebben werkelijk waar een topservice. Ik bleek namelijk een grote maat hanglamp besteld te hebben (mijn eigen fout) en werd keurig gebeld of ik zeker wist dat ik de bestelde grote lampen wilde (hadden namelijk een diameter van 60 cm). Hierdoor aan de telefoon toch besloten de kleinere maat (48 cm) te bestellen. Gelukkig heb ik gebeld, anders zouden ze echt te groot zijn geweest. Alle service is perfect en ze medewerkers zijn erg vriendelijk aan de telefoon.

Han Smit

Prima ervaring. Goede ondersteuning op de site en snelle levering. Ik miste alleen de informatie over de dropshipment van mijn lamp. De informatie over de levering vanuit de leverancier was prima.

Jca Cornelissen

Goed en snel

Goed. Alleen zat het verpakt in een veel te grote doos vol met plastic.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Fijn dat het heel is aangekomen. Helaas komt het ook voor dat artikelen kapot aankomen. In uw geval heeft het met de aard van de artikelen te maken die u heeft besteld. Die led filament lampen verantwoorden geen extra verzendkosten, dus de kapstok en lampjes moesten in één doos. En ja, dan kom je er niet onderuit om het op deze manier te doen. Hopelijk heeft u daar begrip voor.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

LD de Prez

Uitstekend

Luc Dens

Eerste levering, hanglamp , 3 van de 5 lampen in glas gebroken, armatuur geplooid. Gebeld , zeer vriendelijk sturen week erna een nieuwe . Top , echter de tweede levering idem , 1 glas aan dingelen... Eerste levering, hanglamp , 3 van de 5 lampen in glas gebroken, armatuur geplooid. Gebeld , zeer vriendelijk sturen week erna een nieuwe . Top , echter de tweede levering idem , 1 glas aan dingelen het vijfde glas ontbrak geheel in de doos. Kan goede van 2 dozen wel 1 goede maken, oude niet hoeven terug te sturen. DHL en Bpost een dikke ramp. was zeer goed verpakt.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Ondanks de goede verpakking is er toch een glas gebroken, vervelend. Toch fijn dat de balk dit keer niet overreden is door een vorkheftruck?
We zullen deze lampen in de toekomst nog...
Beste,
We zullen deze lampen in de toekomst nog beter gaan verpakken.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers