Hotel De Witte Hoeve

Levering duurt gruwelijk lang !! Communicatie verre van optimaal !!

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
U heeft de bestelling vrijdag 10 januari (15:15 uur) geplaatst. Na 15:00 krijgen we niets meer weg i.v.m logistiek. Wij leveren binnen 1 tot 4 werkdagen vanaf de bestelling. Maandag versturen wij niet, dus dinsdag de 14e is de bestelling verzonden. Dat is de 2e werkdag. Ik zag dat DHL niet de volgende dag heeft geleverd, maar de 16e. Dat is jammer, maar daar hebben wij géén invloed op. Er zat een weekend tussen, zodoende.
In ieder geval plezier van de lampen en een prettig weekend.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Theo Ideco/ IFF

Duidelijke website en snelle verzending.

Mooie lampen, redelijke prijs, geen informatie over leveringsdatum

We bestelden een hanglamp op 29 december en hebben deze nog steeds niet ontvangen. Zondag stuurden de hierover nog een mail waarop we geen reactie kregen. Wel krijgen we een mail om onze aankoop te... We bestelden een hanglamp op 29 december en hebben deze nog steeds niet ontvangen. Zondag stuurden de hierover nog een mail waarop we geen reactie kregen. Wel krijgen we een mail om onze aankoop te beoordelen. Dat is wel vreemd.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Inmiddels is de lamp verzonden en bent u akkoord gegaan om er gratis lichtbronnen bij te krijgen. Excuus voor de wachttijd, artikel was héél snel uitverkocht.
Vriendelijke...
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
Lampenconcurrent

Het enige minpunt is dat ik niet op de hoogte werd gebracht betreffende de levering. Een mailtje van: ‘’We zijn bezig met het verwerken van de bestelling, zodra dit gedaan is ontvangt u meer info... Het enige minpunt is dat ik niet op de hoogte werd gebracht betreffende de levering. Een mailtje van: ‘’We zijn bezig met het verwerken van de bestelling, zodra dit gedaan is ontvangt u meer info over de levering.’’

willekens joke

Mooie lampen, snelle levering.

Hoeve Stortum Terschelling

Lamp en dimmer besteld , lamp ontvangen dimmer (nog) niet , gister gemaild, nog geen reactie ontvangen.. dus kan nog geen oordeel geven over de verdere afhandeling van dit probleem.

Goede service ! Goed geleverd

ThierryLandt

Levering gebeurde met stiptheid. De verpakking was wel beschadigd, gelukkig was de staanlamp niet beschadigd, maar een iets stevigere verpakking is hier wel aanbevolen. De staande leeslamp is... Levering gebeurde met stiptheid. De verpakking was wel beschadigd, gelukkig was de staanlamp niet beschadigd, maar een iets stevigere verpakking is hier wel aanbevolen. De staande leeslamp is perfect, heel handig om op hoogte en breedte af te stellen en de schakelaar en dimmer zijn uitstekens en heel discreet in het scharnierpunt ingebouwd. Een prima aankoop, echt zijn geld waard.