Goede en correcte uitvoering van de bestelling

Mooie sortering en hele goede service

Laurent

De bestelling was goed. Enkel jammer dat deze in 2 keer verzonden is. Bleek te gaan om 2 leveranciers terwijl beide producten op voorraad waren. En er zat bij de eerste zending geen briefje bij... De bestelling was goed. Enkel jammer dat deze in 2 keer verzonden is. Bleek te gaan om 2 leveranciers terwijl beide producten op voorraad waren. En er zat bij de eerste zending geen briefje bij waaruit we konden opmaken dat er nog een pakketje kwam.
Ook was het niet volledig. We hadden en beugel verwacht aangezien er bij stond volledig pakket.

Nelissen caroline

Ik was tijdens de feestdagen op zoek naar een nieuwe lamp voor bij ons nieuw salon.Het exemplaar dat ik zocht,hadden ze enkel bij Lampenconcurrent.Daar ik in Belgie woon,dacht ik dat ik zeker lang... Ik was tijdens de feestdagen op zoek naar een nieuwe lamp voor bij ons nieuw salon.Het exemplaar dat ik zocht,hadden ze enkel bij Lampenconcurrent.Daar ik in Belgie woon,dacht ik dat ik zeker lang zou moeten wachten op mijn pakket,maar ik had ze 2 dagen later al thuis staan!super!!!

Hans

Goed alleen ik kon de korting voor de eerste bestelling niet verwerken en heb daarover een mail gestuurd tot op heden na 3 weken niks gehoort vind ik niet netjes van jullie

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Het is een 'gekkenhuis' geweest rond de kerstdagen. Hierdoor heb ik het mailtje over het hoofd gezien. Excuus. Ik heb het net even recht gezet.
Vriendelijke groet,
Sander...
Beste,
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Keurig netjes en op tijd geleverd

Bram

Hanglamp besteld...snel geleverd en goed op de hoogte gehouden en voor een nette prijs....
Dus ik raad lampenconcurrent iedereen aan

Bep Boon

Super winkel.

Fijne website met veel informatie en snelle levering. Prima!

Mooie lamp, goede prijs