Correcte en snelle afwikkeling. Bestelling was stuk en werd per kerende post vervangen door een goed exemplaar. Chapeau.

Hvl

Levering duurde langer door Black Friday maar netjes op de hoogte gehouden. Super👍

Erna Veraert

Correcte service. Het glas van de lamp was gebroken bij levering. Na een telefoontje werd onmiddellijk een nieuwe lamp besteld. Garantie en service zoals het hoort.👍👍

Prima service.

Riny

Correct geleverd , zeer tevreden.

De lamp die ik ontving paste niet. Ik heb gemaild hoe ik het product terug kon sturen. Daarop heb ik geen reactie ontvangen

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Op 10 december hebben wij u een retour etiket gemaild. Wellicht is dat in de SPAM terecht gekomen? Ik mail het zo meteen nog een keer naar het opgegeven mail adres.
Wilt u laten weten...
Beste,
Wilt u laten weten of u het heeft gevonden? B.v.d.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
Lampenconcurrent

Goede prijs - kwaliteit

Angela

Geweldige service!
De lichtbron die ik bij mijn lamp met dimmer had gekocht, zoemde en ging niet meer uit. Na telefonisch contact kreeg ik gratis een betere opgestuurd.
Heel erg bedankt...
Geweldige service!
Heel erg bedankt daarvoor!