Kwaliteit van de producten matig. Teruggestuurd: wel vriendelijk antwoord, maar tot op heden geen restitutie ontvangen.

Reactie Lampenconcurrent:

U gaf aan dat de spot groter was dan verwacht, niet dat de kwaliteit ook niet in orde is. Jaarlijks verkopen we honderden van deze spots en het kan zijn dat er één niet in orde is, maar dat is niet... U gaf aan dat de spot groter was dan verwacht, niet dat de kwaliteit ook niet in orde is. Jaarlijks verkopen we honderden van deze spots en het kan zijn dat er één niet in orde is, maar dat is niet de standaard.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
Lampenconcurrent

Edith

Zeer tevreden . Snelle levering en een prima prijs dankzij BlackFriday

Op zich prima, alleen laat met retourbon sturen

Erg klantvriendelijk.

Zeer slecht. 4 november een lamp besteld en pas 27 november ontvangen. Werd niet op de hoogte gehouden van de status. Zelf 3x contact op moeten nemen met de vraag waar de bestelling bleef.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
je hebt gelijk, wimpel het niet weg, excuus. De leverancier dit artikel heeft ons continu om de tuin geleid met oplopende levertijden. Daarnaast had hij ook nog de pech dat die nieuwe levering nat was geworden.
Wat betreft het op de hoogte houden is mede te wijten aan bovenstaande. We hebben deze artikelen inmiddels verwijderd.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers

Vlotte correcte levering, goed verhouding prijs-kwaliteit, ruime keuze

Jeroen

Prima, voldeed aan de verwachtingen

Koos Bonnema

Dik voor elkaar, gewoon zoals het hoort

Mooi assortiment artikelen, duidelijke webshop en netjes geleverd. Dank.

Michelle

Zeer fijne ervaring, goed geholpen en zeer vriendelijk personeel.