Marjolijn

Ben correct, snel en netjes geholpen.

Dave

Voor het eerst bij Lampenconcurrent een bestelling geplaatst voor 2 mooie retro lampen. Hiervan werd er 1 zonder lichtbron (LED bol) geleverd (was ook bekend) dus deze apart, naar ons idee qua... Voor het eerst bij Lampenconcurrent een bestelling geplaatst voor 2 mooie retro lampen. Hiervan werd er 1 zonder lichtbron (LED bol) geleverd (was ook bekend) dus deze apart, naar ons idee qua kleur, mee besteld. Bij levering hadden ze een andere kleur bol geleverd met daarbij een handgeschreven briefje dat deze veel mooier zou staan. Nou dat is dus gelukt! Lamp geeft een bijzonder mooi licht en geeft de perfecte sfeer!

Wijnen

Keurig en snel geleverd

Mw van der Laan

Niets mis mee!

Ruime keus, vlotte levering, billijke prijzen

Anita van Stee

Veel keus en snelle levering. Echter moeilijk telefonisch bereikbaar en niet snel met beantwoorden van de e-mail.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Wij hebben hier ook een grote showroom waar het momenteel erg druk is. Het klopt dan ook dat ik soms een beetje achter de feiten aanloop. Wordt aan gewerkt.
In ieder geval gelukt om...
Beste,
In ieder geval gelukt om de lampen op tijd bij u te krijgen.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenCocurrent

Van der Mark

Net bedrijf dat woord houdt

M. Weber

Na diverse problemen is alles, na excuses en een prachtige bos bloemen, naar tevredenheid opgelost. We kunnen nu genieten van onze prachtige lampen.