Prima.
Alleen jammer dat alles los is geleverd... ipv in 1 bestelling geleverd.

Beste,
Dat komt omdat het drie verschillende 'merken' zijn welke elke dag afzonderlijk worden behandeld. In ieder geval alles op één plek.
Veel plezier van de lampen.
Vriendelijke...
Beste,
Veel plezier van de lampen.
Sander Luijpers

Geen idee, lamp nog niet ontvangen

Beste,
Ik heb het voor u nagekeken.
Excuus voor de vertraging. Lamp komt vandaag bij u binnen. Door de verandering van ons software pakket is uw bestelling 'blijven hangen'....
Beste,
Ik heb het voor u nagekeken.
Sander Luijpers

Prima, goede inlichtingen via e-mail.
Op tijd geleverd!!

Prima winkel verder. Niet de snelsten bestelling duurt paar daagjes maar dat weet je als je daar besteld

Prima website en fijne klantenservice. Lamp heeft alleen een klein deukje, maar niet heel opvallend.

C. E. T Pennings

Heb steeds achter mijn bestelling aan moeten bellen.

Beste,
Inderdaad werden de bijbehorende lichtbronnen niet op tijd geleverd. De hanglamp zelf wel. De bolletjes waren op bij de fabrikant. Daarom hebben we uiteindelijk de variant gestuurd welke normaliter duurder zijn.
Excuus voor deze vertraging, dat was even overmacht.
In ieder geval veel plezier van de lamp.

Cor Pennings

Lamp besteld naar een week eens gebeld waar die bleef. Sorry we versturen hem. Helaas wel de lamp maar niet de bestelde gloeilampen erbij geleverd. Sorry sturen we na. Naar een week gebeld waar die... Lamp besteld naar een week eens gebeld waar die bleef. Sorry we versturen hem. Helaas wel de lamp maar niet de bestelde gloeilampen erbij geleverd. Sorry sturen we na. Naar een week gebeld waar die bleven, sorry stuur ze op.... Ben benieuwd.

Verlichting-en-lampen

Klacht keurig opgelost

jolanda reuvers

Prima Zou fijn zijn jullie gelijk lampen aanbevelen er in moeten er bij kunt bestellen

Bert

Een set opbouw keukenverlichting gekocht. Prima afgeleverd door deskundige handleiding eenvoudig kunnen monteren