Goede service

Arna

Mooie lamp en snelle levering !

Levering snel, lamp is prachtig.

Product is volledig zoals afgebeeld en van goede kwaliteit. Snelle levering maar helaas werden de bijbestelde lampen niet meegeleverd. Er kwam niet onmiddellijk reactie op de email daarover maar na... Product is volledig zoals afgebeeld en van goede kwaliteit. Snelle levering maar helaas werden de bijbestelde lampen niet meegeleverd. Er kwam niet onmiddellijk reactie op de email daarover maar na een telefoontje enkele dagen later werd het snel opgelost. Voor de eerste levering werd pas daags tevoren verwittigd wat moeilijk is voor de werkende klant. Het tijdstip in de ochtend dat werd opgegeven bleek late namiddag te worden op de dag zelf dus moeilijk te organiseren voor de klant

Niels Bakker

Prima communicatie met de winkel, product zoals verwacht

Bestelprocedure verliep vlot. De toegezegde levering binnen 4 werkdagen net niet gehaald! Handig is dan wellicht een e-mail te sturen.

Goed telefonisch service en vlotte bezorging

H.J. Bakker

Bestelling op 14 sept gedaan en op 19 sept thuis ontvangen. Goed verpakt Aandacht aan besteed. Helaas lamp 20 sept terug moeten sturen omdat hij niet paste op witte muur.
Na contact terug...
Na contact terug overschrijving gemaakt door winkel op 27 sept via PayPal Echter bedrag is nog steeds in behandeling bij hen op 3 okt 2019.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
Ik heb Paypal gebeld wat de status is van de retour betaling. Het blijkt dat Paypal tot 10 werkdagen gebruikt om het betaalde bedrag terug te storten. Bij ons allang afgeschreven, verwacht het dan ook snel bij U. Werkwijze van Paypal, waar wij geen invloed op hebben.
We houden dit in de gaten. Mocht u geen retour betaling hebben ontvangen na de 6e, neem dan direct contact met ons op.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers