Prima service en perfect product!

Goede service via de telefoon en snelle levering, helemaal volgens afspraak.

Sandra

Snelle levering, degelijk verpakt, lamp voldoet aan de verwachtingen

Henk vd Veen

Leuke collectie lampen, niet goedkoop, snelle levering

Tim

Goed en snelle levering, zelfstandig iets aangepast wat niet ging werken. Top winkel!

J.M. de heer

Bestelling correct uitgevoerd en alles in goede conditie ontvangen.

Bestelling correct uitgevoerd en alles in goede conditie ontvangen.

Alleen een opmerking, het blijkt nu (volgens vermelding op de verpakking) dat de lampen niet vervangen kunnen worden, dit stond niet in de internet beschrijving volgens mij. Ik had de lamp dan zeker niet besteld.

Na het plaatsen van de review kreeg ik al snel een mailtje waarin de oplossing werd aangeboden, hartelijk dank voor de correcte afhandeling

- op zich prima maar bezorgadres was de winkel ophalen. Zonder bericht was de bestelling naar het huis adres gestuurd.
- de ophangbeugel had lichte schade. De de lamp gelukkig niet dus gewoon...
- de ophangbeugel had lichte schade. De de lamp gelukkig niet dus gewoon opgehangen.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Sorry voor het opsturen, even gemist. Nieuwe software, welke soms nog een beetje onwennig werkt. Mocht je de beugel toch willen ruilen, is dat geen enkel probleem.
Vriendelijke...
Beste,
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
Verlichting & Lampen Online

JHDK

Mijn lamp is voor een redelijke prijs, snel geleverd.

Linda

Goede service en snelle levering
Helemaal blij met mijn aankoop

Connie

Correcte en snelle levering.