De Lamp werd op factuur adres geleverd i.p.v. het bezorgadres!

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Zag dat de lamp op het factuuradres is geleverd!?. Excuus is door de drukte over het hoog gezien.
Beste,
Is het opgelost?, of zullen we een etiket sturen zodat deze alsnog kosteloos naar het juiste adres kan?
Ik verneem het graag.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
Verlichting & Lampen Online

Onwijs goede service. We hadden een lamp ontvangen die niet goed was en na 1 belletje werd er direct een nieuwe lamp op de bus gedaan. De volgende dag was de nieuwe lamp al in huis. Erg fijn.

Goede service, mooie spullen

Ik ben tevreden met de aankoop en de zorgvuldige verpakking. Ben wel niet tevreden van de Post NL. De persoon die mijn aankoop leverde was totaal niet vriendelijk, liep constant te zeggen " ze... Ik ben tevreden met de aankoop en de zorgvuldige verpakking. Ben wel niet tevreden van de Post NL. De persoon die mijn aankoop leverde was totaal niet vriendelijk, liep constant te zeggen " ze blijven maar kopen en zo verder" op een agressieve manier. Gooide het pakket uit de wagen op straat, gelukkig zonder schade.
Van jullie ben ik tevreden maar niet van de bezorger.

a h albers

De service en dienstverlening wil ik uit ervaring nu zeer positief beoordelen. Men komt echt na wat wordt afgesproken.
Een vergissing wordt zeer snel op een positieve manier hersteld. Mijn...
Een vergissing wordt zeer snel op een positieve manier hersteld. Mijn dank hiervoor.

Jan van den Hurk

Snelle en correcte levering van een online bestelde design lamp!

Marloes Dohmen

Goede service, persoonlijk contact.

Lamp stond op voorraad op de website; dit bleek niet het geval. Wel heldere communicatie en geen valse belodtes.
Goed product voor een goede prijs

Duncan

Zeer goede service.

Eerste keer. Bestelroute is oke.