Bibiana Baeskens

Mooie lamp
Leveringstijd ok

C. van Rhenen

De bestelde lamp was geheel conform de beschrijving op de website en voldoet prima. Vooral de dimmer doet het erg goed en zou op veel méér lampen standaard moeten worden aangebracht. Zo kun je dan... De bestelde lamp was geheel conform de beschrijving op de website en voldoet prima. Vooral de dimmer doet het erg goed en zou op veel méér lampen standaard moeten worden aangebracht. Zo kun je dan altijd de sfeer en in je woning aanpassen aan het gevoel van dat moment.

De levering duurde wel wat lang en er werd geen berichtje via de mail gegeven wanneer het zou worden afgeleverd. Dat vond ik een minpunt van de verder prachtige lamp. Vandaar dat mijn eindoordeel een ster minder krijgt dan de lamp verder verdiend.

Robert Hoevens

Snelle levering, keurig verpakt. Produkt voldeed aan verwachting

Francisco Jansen

Leuke winkel met leuke prijzen

F.H. Van der Steen - Strik

Goede informatie over product. Product zeer goed verpakt geleverd. Service prima

Henk Burg

De levering ging vlot en op tijd. De gebruiksaanwijzing was niet duidelijk. Voor hand liggende aanwijzingen ontbraken.
Met een telefoontje werd het al duidelijk.

Jolanda

Mooie lamp. Goed advies voor de lamp die er in moet

Michiel M.

De lampen, 4 stuks Oxford van Art deco die wij hebben gekocht bij lampenconcurrent zijn van goede kwaliteit en goed te monteren. Erg blij mee.

Frank Vanspringel

Correct