Karine Cools

Plafondventilator gekocht geen Nederlandse uitleg bij niet te doen

Reactie Lampenconcurrent:

Beste Mevrouw Cools,
Beste Mevrouw Cools,
Ik heb dit gecontroleerd en u heeft gelijk over het feit dat de gebruik aanwijzing in het Engels is. Echter bestaat deze gebruik aanwijzing uit een tekening waarbij er in het Engels wordt aangeduid d.m.v. een afbeelding hoe een kroonsteentje moet worden aangesloten. Deze wél heel duidelijke tekening laat echter weinig aan de verbeelding over.
Als u dit niet lukt, is het wellicht beter de ventilator door een vakman te laten monteren.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
LampenConcurrent

Odette Meul

Snelle en vriendelijke levering

jan baeyens

Goed produkt,goede prijs,snelle verzending!

Henry

Snel en efficiënt

E. Noordman

Zeer snelle bezorging. Schitterende lampen.

Frank Braams

Duidelijk overzicht met aanbod / snelle levering

Feite Brekeveld

Goed, goedkoop en snel geleverd

D. Dijker

Bestelling is prima gegaan

Frank Vlaming

Ik heb veel sites bezocht voor een hanglamp boven tafel maar kon niet vinden wat bij onze situatie past. Bij lampenconcurrent wel geslaagd dus wat mij betreft hebben zij een ook een uniek en... Ik heb veel sites bezocht voor een hanglamp boven tafel maar kon niet vinden wat bij onze situatie past. Bij lampenconcurrent wel geslaagd dus wat mij betreft hebben zij een ook een uniek en bijzonder aanbod. Daarnaast snelle service en levering.