Annelies vdLaan

👌🏼

Rene Hubers

Zeer tevreden

J Haan

Zeer positief. Personeel is vriendelijk en oplossingsgericht.

Tomas Bulva

Simple, fast and easy. The product is beautiful!

Marian Van Pelt

Uitstekende service en snelle levering.

Edwin Hokke

Goede service en snelle levering

G Oosterveld

Dick Krouwel

Ze dien wat ze beloven.

Frank koopmanschap

Zou graag zien dat als bestelling binnen komt dat het niet in een keer is verzonden omdat je dan verwarming kan voorkomen na een levering. En niet eerst een doos open maken met lampen en daar te... Zou graag zien dat als bestelling binnen komt dat het niet in een keer is verzonden omdat je dan verwarming kan voorkomen na een levering. En niet eerst een doos open maken met lampen en daar te zien op de bon dat er een kringetje staat met rood bij lampen en bij de staande lamp een blauw vinkje.
Denk voor de klant een email na te zenden dat het niet in ene komt die dag.dan kan je het wel vermelden bij de bestelling maar een klant weet dat niet of dat wel of niet zo is.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste Frank,
Beste Frank,
Klopt, gaan we aan werken. Echter is het momenteel ondanks de 'zomerperiode' erg druk waardoor we vanuit verschillende plekken moeten versturen om de logistiek op snelheid te houden. We werken hier aan en zullen ervoor zorgen dat dit beter verloopt.
Veel plezier van de lamp en
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers