Egbert Liefting

Zeer correcte behandeling. Alleen andere vervoerder zoeken. DHL is waardeloos met bezorging.

Izabella

Plafondlamp had een storing

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Beste,
De plafondlamp had geen storing, maar was beschadigd. Wij wisten dit niet omdat u dit niet heeft laten weten. Aan de hand van deze review hebben wij contact met u opgenomen en de lamp ondanks dat de originele verpakking er niet meer was omgeruild. Veel plezier van de mooiere uitvoering.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers | LampenConcurrent

Jochen De Loof

Ruim aanbod, snelle levering

Diana Himmelbauer

Zeer goede service en vriendelijk personeel die goed telefonisch te bereiken zijn.
De rietenlamp die ik besteld had bleek helaas twee keer een beschadiging te hebben. Tot twee keer aan toe had ik na een kort belletje de volgende dag al een nieuwe lamp in huis. De derde lamp was extra goed verpakt en vooraf persoonlijk door het bedrijf op eventuele beschadigingen gecontroleerd. Het retour sturen van de beschadigde lampen ging heel makkelijk. Ze hadden de vervangend lampen in een grotere doos verpakt met extra verpakkingsmateriaal en retour etiketten in de dozen bijgevoegd, zodat ik de beschadigde lampen makkelijk en gratis weer terug kon sturen.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe lamp.
Kortom: Top service en zeer klantvriendelijk bedrijf!

Els De Coster

Goede service

Ans Kock

Prima ervaring, alles netjes verpacht in dozen en snelle levering.

Piet van der klooster

Snelle correcte levering
grote keuze

Helma

Mooie lampen, snelle verzending

Josette

Snel geleverd, goed verpakt, mooi product, goede prijs.

M. Spaan

Duidelijke site en vlotte afwikkeling