A Heijdeman

Snel geleverd en erg blij met de lamp

Bert lander

Prima levering sneller dan verwacht en werd goed op mail gereageerd. Vervelend was dat één van de lampen defect was doordat de bedrading door fabrikant niet goed gedaan was.

Rene

Alles is volgens wens verlopen

Hanny de Jong

We waren verrast vanwege de grote aanbieding van de lampen, die we wilden bestellen. De verzending van de lampen was ook heel snel en alles was goed verpakt.

Diane de Koe

Perfecte service, helaas 2x defecte lamp. Maar super vriendelijk en correct opgelost.

Irma Kuipers

Prachtige lamp, werd snel bezorgd. Retourneren is een ander verhaal, heb gemaild maar krijg geen reactie, heel vervelend. Zou graag willen dat jullie nu contact met mij opnemen.

W Van Rosmalen

Ik heb een chique staande lamp besteld met een fluwelen kap , handgemaakt . Hij staat prachtig en past verder goed in mijn interieur . Ik was alleen verbaasd dat de kap apart werd geleverd en de... Ik heb een chique staande lamp besteld met een fluwelen kap , handgemaakt . Hij staat prachtig en past verder goed in mijn interieur . Ik was alleen verbaasd dat de kap apart werd geleverd en de rest in een ander DHL busje .

P Wagenaar

Fijn en niet fijn: lamp mocht blijkbaar absoluut niet aangedraaid worden met schroevendraaier - staat nergens in gebruiksaanwijzing - en dus ondanks héél voorzichtig met schroevendraaier, ging toch... Fijn en niet fijn: lamp mocht blijkbaar absoluut niet aangedraaid worden met schroevendraaier - staat nergens in gebruiksaanwijzing - en dus ondanks héél voorzichtig met schroevendraaier, ging toch het glas kapot. Moet flink betalen voor een nieuwe die ik notabene zelf ben gaan halen (uur totale reistijd). Zeker aardige mensen, dat wel, alleen erg flauwe conclusie (hun baas?). Dus beter bij de iets duurdere concurrent kopen voortaan; weer geval van goedkoop is duurkoop.

Reactie Lampenconcurrent:

Beste P Wagenaar,
Beste P Wagenaar,
Jammer dat niet tevreden bent met de oplossing die u van ons heeft gehad. U heeft zelf een glas kapot gemaakt en dit omdat we het vervelend vonden voor u, tegen kostprijs gekregen. Prima oplossing!
In ieder geval veel plezier van uw lamp.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
Lampenconcurrent

Pepij

Goede service en communicatie

Debbie Mollenvanger-Vanderbroeck

Goedemorgen snelle levering van artikelen.
Alleen krijg ik géén respons op mijn emails waarin ik om een retourinstructie vraag voor één van de artikelen die ik wil retourneren

Reactie Lampenconcurrent:

Beste Debbie Mollenvanger-Vanderbroeck,
Beste Debbie Mollenvanger-Vanderbroeck,
Wij streven ernaar om iedereen binnen een werkdag te antwoorden. Gisteren hebben wij u mail ontvangen en vandaag is deze beantwoord. We zien de lamp tegemoet en veel plezier van de andere lampen. Mocht u nog vragen / opmerkingen hebben, vernemen we dat.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers