Jan Bos

Vriendelijk snel correct

Willy Rakhorst

Echt een super goede ervaring.

Bianca Van overeem

Goede service

Miranda

Super. Ik had digitaal een vraag gesteld en kreeg gelijk antwoord. Spullen zijn goed verpakt en op de gevraagde dag geleverd.

Cynthia

De lamp was bij aankomst gebroken op 1 stukje en zat vol met spinnenwebben en beestjes

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Vervelend dat de lamp niet in orde was. Is vanuit het magazijn verstuurd en dit is niet opgemerkt. We hebben aangeboden een andere te sturen, maar heb geen reactie mogen ontvangen....
Beste,
Veel plezier van de lamp.

Monique Lenten

De communicatie rondom bestelling en levering verliep vlot. Nu ik de lamp (binnen de retourtermijn) wil terugsturen stokt de communicatie echter. Reeds 3x verzocht om een retourlabel, maar geen... De communicatie rondom bestelling en levering verliep vlot. Nu ik de lamp (binnen de retourtermijn) wil terugsturen stokt de communicatie echter. Reeds 3x verzocht om een retourlabel, maar geen enkele reactie ontvangen. Dat kan echt beter!!

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Ik heb even gekeken en we hebben 1 mailtje van u gemist. Excuus. Retour etiket is inmiddels gemaild.
Vriendelijke groet,
Sander Luijpers
Lampenconcurrent

Anne de Beer

Mooie leeslamp

Chantal Kornalijnslijper

Duidelijke Website, en klantenservice is zeer vriendelijk en behulpzaam

Sarah Vanhove

Correcte levering, goed ingepakt.

Peter Van Vliet

Prima product en prijs .