Renata Van Katwijk

Scherp geprijsd en zeer snelle levering.

Ria Sol

Bestelling werd keurig en op tijd afgeleverd. Helaas bleek de lamp niet geschikt voor de ruimte vanwege het hoge plafond. Ik kreeg telefonisch uitleg hoe ik de lamp terug kon sturen en ik kreeg... Bestelling werd keurig en op tijd afgeleverd. Helaas bleek de lamp niet geschikt voor de ruimte vanwege het hoge plafond. Ik kreeg telefonisch uitleg hoe ik de lamp terug kon sturen en ik kreeg meteen een retourlabel via de mail. De medewerkster die ik sprak was heel vriendelijk!

Sigourney

Online al gekeken naar het assortiment, maar we vinden het toch altijd prettig om even te kijken in de winkel. Wat een keuze ook in de winkel!

Wij hebben uiteindelijk voor de chandra...

Wij hebben uiteindelijk voor de chandra hanglamp met drie bollen gekozen. Super advies in de winkel over het soort lampen die erbij horen. Thuis leek het alsof de lampen te licht waren, maar na weer terug in de winkel te zijn geweest kregen wij het advies dat de dimmer op sterkte ingesteld kon worden. Daar hadden wij dus nooit aan gedacht.

Kortom, super tevreden en bij een volgende lamp zouden wij weer zo terug gaan naar Lampenconcurent!

Jos Rijvers

Goede ervaring.
Heb gevonden wat ik zocht
Positief WhatsApp en telefonisch contact.

Vincent Ausma

Prima maar langzaam verzonden en langzaam
Leverbaar. Prijs uitstekend

Reactie Lampenconcurrent:

Beste,
Dat klopt bij dit artikel. Kwam 2 weken later binnen dan afgesproken met leverancier.
Veel plezier met de hanglamp. Vriendelijke groet, Sander Luijpers Lampenconcurrent

R.C. Meijering-Soudijn

Snel geleverd. Helaas bleef lamp branden na uitschakeling. Moest een schakelaar tussen gezet worden.

Nico van der Kooij

Product snel geleverd was niet het juiste kleur snoer maar vrij snel een vervanging gehad was geen probleem.

Alma Verheijde

Spullen zijn keurig geleverd. Ze reageren echter slecht op mail

Marcel

Goede prijs/kwaliteit verhouding