Esther Bleeker

De lamp is snel geleverd. De berichtgeving en informatie over de levering was heel duidelijk. Alleen jammer dat de lamp binnenin vuil was. Er zat een vreemde aanslag op het glas. Na 2 keer de... De lamp is snel geleverd. De berichtgeving en informatie over de levering was heel duidelijk. Alleen jammer dat de lamp binnenin vuil was. Er zat een vreemde aanslag op het glas. Na 2 keer de binnenkant te hebben schoongemaakt, is de aanslag er af. Ook zitten er krassen op de meegeleverde bol.

A. Jong

Glazen lamp gekocht. Er was een chip af van de rand en er zat een luchtbel in de bodem van het glas.
We hadden een 60W lamp besteld en een 75W gekregen. Dusssss niet heel tevreden.

Dennis Van Der Meer

PJ Ha

Kleur van de spot kwam niet overheen als op foto. Was verder wel een mooie spot maar paste niet bij interieur.

Na mail gestuurd te hebben voor retour ticket geen reactie. Uiteindelijk...

Na mail gestuurd te hebben voor retour ticket geen reactie. Uiteindelijk gebeld en toen een retour ticket gekregen.
Lamp retour gestuurd. Hier kregen we maar geen bevestiging van en ook het geld niet terug. Mail gestuurd met de track en tracé. Dat het afgeleverd was. Ook hier kregen we weer geen reactie. Uiteindelijk weer gebeld en toen wel een deel van het geld terug gestort gekregen zonder uitleg waarom niet het volledige bedrag.

Communicatie zou dus duidelijk veel beter
Kunnen.

Ellen Rijghard

Ik heb eerst telefonisch contact gehad, leuk te woord gestaan. Uitgestelde bestelling kunnen doen. Ook toen een lamp terug moest, telefonisch contact gehad en goed afgehandeld en ook een andere lamp... Ik heb eerst telefonisch contact gehad, leuk te woord gestaan. Uitgestelde bestelling kunnen doen. Ook toen een lamp terug moest, telefonisch contact gehad en goed afgehandeld en ook een andere lamp ontvangen. Fijn om zo geholpen te worden.

Angeline van Duijnhoven

Prima, voldoet aan de verwachting

Wim Cremers

Goed materiaal

Ellen Meij

Product gemakkelijk te bestellen en voldoende keus.